دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰

همراه با برگزاری جشنواره فیلم کودک/

«هفت» در حاشیه جشنواره فیلم کودک برنامه زنده دارد؟

برنامه هفت

سینماپرس-گروه سینما/ محمود گبرلو؛ سردبیر برنامه «هفت» گفت: اگر مسئولین مربوطه به گروه آنتن و زمان بدهند، امسال نیز برنامه «هفت» در جشنواره کودک هر شب بر روی آنتن می رود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، با در نظر گرفتن این امر که سال گذشته برنامه تلویزیونی «هفت» در جشنواره کودک و نوجوان با حضور هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنر به صورت زنده بر روی آنتن می رفت، این سوال در ذهن ها شکل می گیرد که آیا این برنامه امسال و در جشنواره بیست و هفتم کودک و نوجوان در اصفهان نیز برنامه زنده اجرا می کند؟

 

در همین راستا محمود گبرلو؛ سردبیر و مجری برنامه «هفت» طی گفت وگویی با سینماپرس در پاسخ به این سوال ضمن بیان این امر که امروز بعد از ظهر برای حضور در جشنواره کودک راهی اصفهان می شود، بیان کرد: هنوز برای اجرای برنامه زنده «هفت» در جشنواره اصفهان برنامه ریزی صورت نگرفته است.

 

وی افزود: با ورودم به اصفهان و بعد از برگزاری افتتاحیه قطعا تا فردا ( سه شنبه) خبر قطعی اجرای زنده برنامه «هفت» را اعلام خواهم کرد.

 

گبرلو خاطرنشان کرد اگر با هماهنگی های صورت گرفته آنتن برای اجرای برنامه به ما بدهند حتما مانند سال گذشته و بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان برنامه «هفت» به روی آنتن می رود.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.