سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴

کارگاه بازیگری آتیلا پسیانی در حوزه هنری برپا می شود

آتیلا پسیانی درنشست خبری نمایش «عرق خورشید، اشک ماه»

سینماپرس-گروه سینما/ مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کارگاه‌های آموزشی تئاتر را با حضور آتیلا پسیانی و داریوش ارجمند برگزار می‌کند.

به گزارش سینماپرس، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، کارگاه‌های عملی- آموزشی بازیگری، تولید، بدن، تنفس و تربیت حس را در راستای سیاست‌ها و خط مشی‌های خود با موضوع «سبک زندگی» با حضور اساتید برجسته‌ی تئاتر برگزار می‌کند.



بر اساس این گزارش، کارگاه «بازیگری» زیر نظر آتیلا پسیانی برگزار می‌شود و داریوش ارجمند و سعید مطلبی نیز کارگاه «تولید» را سرپرستی ‌خواهند کرد. همچنین کارگاه‌ «بدن» زیر نظر رضا کشاورز و کارگاه «تربیت حس» زیر نظر حسن خلیلی‌فر برگزار می‌شود. میکاییل شهرستانی نیز برگزاری کارگاه «تنفس» را برعهده خواهد داشت.



گفتنی است موضوع برگزاری کارگاه‌های یاد شده بدین شرح اعلام شده است: سبک زندگی و خانواده، سبک زندگی و فرهنگ، سبک زندگی و آموزش، سبک زندگی و انقلاب، سبک زندگی و جوانان، سبک زندگی و اسلام، سبک زندگی و اوقات فراغت، سبک زندگی و سیره پیامبران و امامان، سبک زندگی و اعتیاد، سبک زندگی و جنگ، سبک زندگی و تربیت، سبک زندگی و دانشگاه.


شایان ذکر است، فرصت ثبت‌نام برای حضور در این کارگاه‌های عملی و آموزشی تا بیستم آذرماه 92 اعلام شده و روز بیست و پنجم آذرماه از متقاضیان تست بازیگری به عمل خواهد آمد. همچنین آغاز به کار کارگاه‌های از اول دی‌ماه سال جاری خواهد بود.


گفته می‌شود در پایان برگزاری این کارگاه‌ها، نمایش‌هایی توسط هنرجویان تولید و اجرا خواهد شد که به افراد برتر این تولیدات جوایزی نیز اهدا می‌شود. ضمن اینکه نمایش‌های برتر نیز در حوزه هنری اجرای عمومی خواهند داشت و در صورت تایید کیفیت آثار، این آثار در سال آینده به جشنواره‌ی سراسری تئاتر سوره‌ی ماه راه خواهند یافت.

 

انتهای پیام/ح/ن.ف
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.