شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰

سعید سعدی به سینماپرس خبرداد:

بازی حبیب رضایی و لیلا حاتمی در «آرایش غلیظ» قطعی نیست

لیلا حاتمی در فیلم سینمایی « پله آخر» به کارگردانی علی مصفا

سینماپرس-گروه سینما /سعید سعدی در مورد انتخاب بازیگران برای فیلم «آرایش غلیظ» گفت: نعمت الله صحبت هایی با لیلا حاتمی و حبیب رضایی انجام داده ولی هنوز با کسی قرداد نبسته ایم.

به گزارش خبرنگار سینما پرس پس از پایان بازنویسی «آرایش غلیظ» توسط حمید نهمت الله و هادی مقدم دوست این فیلم هنوز پروانه ساخت نگرفته است.این در حالی است که هر روز گمانه زنی هایی در باره حضور بازیگرانی در این فیلم مطرح می شود.

 

سعید سعدی تهیه کننده «آرایش غلیظ» درگفت و گو با خبرنگار سینما پرس گفت: بعد از اتمام نگارش فیلمنامه آن را برای گرفتن پروانه ساخت فرستادیم و همزمان بازنویسی آن را حمید نعمت الله و هادی مقدم دوست بر عهده گرفتند.با پایان بازنویسی فیلمنامه ما پیش تولید را شروع کردیم ولی همچنان منتظر پروانه ساخت هستیم و هنوز پروانه  برای « آرایش غلیظ» صادر نشده است.

 

سعدی افزود: نعمت الله صحبت هایی با لیلا حاتمی و حبیب رضایی انجام داده ولی هنوز با کسی قرداد نبسته ایم و من با هیچ بازیگری صحبتی نداشته ام و قرارداد نبسته ایم و همه این ها گمانه زنی های است که انجام می شود. تقریبا تمام لوکیشن های ما مناطق جنوبی است که احتمالا در بندر عباس باشد.

 

سعدی تصریح کرد: در حال مذاکره با عوامل پشت دوربین هستیم و تا الان با هیچ کسی قرار داد نبسته ایم. البته توافقاتی صورت گرفته ولی ترجیح می دهم تا قرارداد بسته نشده اسم کسی را نبرم. چون ممکن است که در لحظه آخر جابجایی های اتفاق بیافتد.

 

سعدی در پایان گفت: تمام سعی ما این است که فیلم «آرایش غلیظ» را برای پخش در جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

 

فیلمنامه «آرایش غلیظ» مضمونی اجتماعی در حوزه روابط انسانی دارد که با  حمید نعمت الله آن را با همراهی هادی مقدم‌دوست نوشته‌ است.

 

در اخبار آمده بود حبیب رضایی و پرویز پرستویی برای حضور در «آرایش غلیظ» و لیلا حاتمی هم نقش اصلی زن سومین فیلم بلند سینمایی حمید نعمت الله را بر عهده خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/ا/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.