سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴

بازیگر نامرئی «پژمان»: پس از پایان تصویربرداری سریال در آن بازی کردم!

بهنام تشکر

سینما پرس – گروه تلویزیون/ بهنام تشکر بازیگر نقش دکتر روانشناس در سریال «پژمان» که فقط صدایش در سریال شنیده می شود گفت: سکانس های حضور من در این سریال پس از تصویربرداری سریال ضبط شد و من به نوعی پس از پایان فیلمبرداری سریال در آن ایفای نقش کردم.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینما پرس، پخش سریال «پژمان»  از شبکه سه سیما این روزها با واکنش های مثبتی از سوی مخاطبان مواجه شده است و ترکیب «پژمان جمشیدی» در کنار بازیگرانی همچون: بهاره رهنما، بیژن بنفشه خواه، سام درخشانی و... توجه مخاطبان را جلب کرده است. در  ترکیب بازیگران این سریال، بهنام تشکر  تنها بازیگر این سریال است که در این اثر حضور فیزیکی نداشته و تنها صدای او شنیده می شود، تشکر که پیش از این در نقش بازیگر نقش دکتر روانشناس در  سریال ساختمان پزشکان با سروش صحت همکاری کرده، در رابطه با حضور خود در سریال «پژمان» عنوان کرد: من بعد از اتمام فیلمبرداری و تدوین سریال بنا به درخواست پیمان قاسم خانی و سروش صحت وارد کار شده و به جای دکتر روانشناس صحبت کردم.

 

سریال پژمان

وی با اشاره به شباهت کاراکتر دکترِ روانشناس سریال «پژمان»، با دکتر نیما افشار در سریال «ساختمان پزشکان» عنوان کرد: از همان ابتدا در نظر داشتیم که این کاراکتر یادآور دکتر افشار در سریال «ساختمان پزشکان» باشد به همین دلیل از تکیه کلام های وی در این سریال استفاده کردیم، خوشبختانه مردم نیز با وجود اینکه تنها صدای این دکتر را در سریال می شنوند اما نسبت به آن واکنش منفی از خود نشان نداده اند.

 

تشکر در رابطه با واکنش مردم نسبت به سریال «پژمان» گفت: به اعتقاد من سریالی که در مورد آن بحث و گفت و گو میان مردم صورت می گیرد، حتما در میان مردم پذیرفته شده است. «پژمان» هم تا این لحظه جای خود را در میان مردم باز کرده است و امیدوارم که مخاطبان تا پایان سریال با آن همراه باشند و از دیدن آن لذت ببرند.

 

وی در رابطه با حضور پژمان جمشیدی در سریال «پژمان» عنوان کرد: به نظر من پژمان جمشیدی تمام تلاش خود را برای آنکه نقشی قابل قبول را ارائه بدهد انجام داده است، و خیلی خوب هم توانسته است که از عهده نقشش بر بیاید؛ ضمن آنکه تسلط و احاطه او بر ورزش فوتبال در ایفای بهتر نقش خیلی به وی کمک کرده است.

 

بهنام تشکر در  نشست سریال ساختمان پزشکان در خبرگزاری سینما

این بازیگر با بیان اینکه فوتبال همیشه مقوله و موضوعی جذاب برای ایرانیان بوده است، خاطر نشان کرد: با وجود آنکه در گذشته سریال های دیگری نیز در رابطه با فوتبال ساخته شده است اما به هر حال به دلیل جذابیت این ورزش موضوعی نیست که برای مخاطبان کشش نداشته باشد ضمن آنکه در این سریال به مسائل فوتبالیست ها با نگاهی طنز پرداخته شده است، همچنین حضور بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال نیز یکی دیگر از نقاط قوت این سریال است.

 

انتهای پیام/ع - ب.ب

نظرات

  • آرام ۱۳۹۲/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۵
    3 0
    جالب
  • فردین ۱۳۹۲/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۴
    4 0
    واقعا صدای آقای تشکر جالبه. مخصوصا «« اساسا...»»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.