چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵

دو ماه پیش از جشنواره فیلم فجر

امینی از «بلوک 9 خروجی 2» به دو قاتل روی سکوی نفتی می‌رسد

علیرضا امینی کارگردان در نشست سریال «میلیاردر» در فرهنگسرای رسانه

سینماپرس-گروه سینما/ جدیدترین پروژه علیرضا امینی پس از فیلم «بلوک 9 خروجی 2» کار تازه‌ای است که درباره دو قاتل بر یک سکوی نفتی متروکه در جنوب است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، پروژه جدید علیرضا امینی از کارگردانان و تهیه کنندگان سینمای ایران است که اکنون پروژه جدیدی را در مرحله نگارش فیلمنامه دارد که تاکنون برای آن عنوانی مشخص نشده است و این کار در هفته آینده وارد مرحله انتخاب بازیگر می شود.

شنیده ها حاکی از آن است که از اواسط هفته آینده مراحل پیش تولید این فیلم آغاز می شود. نویسنده، کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم را، علیرضا امینی برعهده دارد.

بر اساس این گزارش، فیلم جدید امینی که دو ماه دیگر بر یک سکوی نفتی متروکه در جنوب، کلید می خورد. قرار نیست  در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش درآید.

این فیلم که قرار است در جنوب کشور ایران فیلمبرداری شود روایت کننده ماجرای دو قاتل است که روی یک سکوی نفتی متروکه گیر افتاده‌اند. با وارد شدن دختری به داستان ماجراهای عجیبی اتفاق می‌افتد. فیلم قرار است اتفاقات پیرامون این سه نفر را روایت کند.

لازم به ذکر است، فیلم اخیر امینی با نام «بلوک 9 خروجی 2»، مراحل پایانی فنی (صدا و موسیقی) خود را می گذراند و مهمان سی و دومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.