چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴

با پخش قسمت پنجاه و دوم

کیانوش گرامی سردسته اوباش «کلاه‌پهلوی» می‌شود

کلاه پهلوی

سینماپرس: گروه تلویزیون/ با پخش قسمت پنجاه و دوم سریال کلاه پهلوی، مخاطبان این سریال شاهد تاثیر جنگ جهانی دوم بر روند اتفاق ها و رویدادهای سریال خواهند بود. در این قسمت رویدادهایی همچون: پرواز هواپیمای متفقین بر فراز شهر تهران و توزیع اعلامیه متفقین درخصوص اشغال تهران بر فراز لاله زار به تصویر کشیده خواهد شد.

به گزارش سینماپرس،در قسمت جدید این سریال که جمعه بیست و ششم مهرماه پخش می شود، فرخ سرانجام از زندان آزاد می شود. آزادی او همزمان با اشغال تهران توسط متفقین است و این همزمانی رویدادهای مختلفی را در داستان به وجود می آورد. در این قسمت شخصیت های دیگری همچون: آقای احسان، میرزا رضا، امیر توکلی، سیمسون، بلانش و... نیز رویدادهای مختلفی را در سریال رقم خواهند زد. همچنین در ادامه این قسمت مخاطبان شاهد حضور اراذل و اوباش در شهر تهران و آشوب آفرینی آنها خواهند بود. در این قسمت بازیگران کلاه پهلوی با تغییری در گریم هایشان مقابل دوربین رفته اند و مخاطبان شاهد پیر شدن برخی شخصیت ها خواهند بود. حضور «الکس خوروکوف» بازیگر روس در یکی از سکانس های مهم سریال نیز از دیگر نکات جالب توجه این قسمت از کلاه پهلوی است. این بازیگر روس  در نقش یک افسر روسی مقابل دوربین کلاه پهلوی رفته است. کیانوش گرامی نیز در نقش سردسته اراذل و اوباش در این قسمت ایفای نقش خواهد کرد. 

تنها سه قسمت دیگر به پایان پخش این سریال باقی مانده و تا اواسط آبان ماه پخش سریال به پایان می رسد. سایت اختصاصی سریال هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند و مباحثی را با مخاطبان سریال به بحث و گفت وگو می گذارد.

انتهای پیام/ ب.ب 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.