شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱

اختصاصی سینماپرس/

آخرین اخبار از ترکیب یاران اجرایی «رضاداد» در جشنواره سی و دوم فیلم فجر

رضا داد و یاران

سینماپرس _ گروه سینما/با اعلام فراخوان و مقررات سی و دومین جشنواره فیلم فجر، شنیده ها حاکیست که رضا داد برای برگزاری جشنواره فیلم فجر چند تن از مدیران بخش های مختلف اجرایی خود را مشخص کرده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، با اعلام فراخوان و مقررات سی و دومین جشنواره فیلم فجر، تنور برگزاری جشنواره در شرایطی که هنوز تعدادی از مدیران سازمان سینمایی تغییر نکرده اند و زمزمه های تغییرات در سازمان سینمایی هنوز شنیده می شود، داغ شده است.

 

فیلمسازان آرام آرام خود را برای حضور در این رویداد مهم ملی سینمایی آماده می کنند. علیرضا رضاداد دبیر جشنواره سی و دوم فیلم فجر از ده روز گذشته در موسسه رسانه های تصویری مستقر شده است و مقدمات مربوط به جشنواره را با توجه به سابقه برگزاری جشنواره در دوره های گذشته فراهم می آورد.

 

براساس پیگیری های خبرنگار سینمایی سینماپرس، مسعود احمدیان جایگزین مقصود جباری شده و مدیر اجرایی و برنامه ریزی دوره سی و دوم فیلم فجر خواهد بود.

همچنین محمد حیدری که در مرکز هنرهای نمایشی فعالیت مستمر داشته و در حال حاضر در سفر بسر میبرد، در سومین مسیولیت خود در سازمان سینمایی، بعد از سفر بعنوان مشاور دبیر و مدیر هنری جشنواره فیلم فجر حکم خواهد گرفت.پیش از وی افرادی چون حمیدی مقدم و محمد پرویزی این مسیولیت را بر عهده داشتند.

اما با وجود محمد حیدری در پست مدیریت هنری جشنواره ،در این میان منوچهر شاهسواری که سابقه  مشاوره و مدیریت مراسم افتتاحیه و اختتامیه  جشن خانه سینما و جشنواره های فیلم فجر در دوره های گذشته بویژه در دوران تصدی رضاداد راداشته ،احتمالا به همراه تیم اجرایی خود برگزاری آیین افتتاحیه و اختتامیه جشنواره امسال را انجام خواهد داد.

 

شنیده ها حاکی از آن است سیمون سیمونیان مانند سنوات گذشته مسئولیت دبیرخانه جشنواره سی و دوم فیلم فجر را برعهده دارد.

 

گفتنی است برخی از مدیران جشنواره، مثل مدیر روابط عمومی و سایر بخش ها هنوز مشخص نشده است.

 

 

انتهای پیام/ق/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.