چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰

ابوطالب به دنبال بودجه در «بیروت شمال شرق» است

 سعید ابوطالب درمراسم رونمایی از فیلم -مسابقه «رالی ایرانی »

تهیه‌کننده سریال «بیروت شمال شرق» از اتمام نگارش فیلمنامه این سریال و شروع پیش تولید آن از اواخر امسال در صورت دریافت بودجه از صدا و سیما خبر داد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، سعید ابوطالب درباره فعالیت کنونی خود، گفت: از نیمه دوم سال ۹۱ با همکاری تیم نویسندگی به سرپرستی خودم مشغول نگارش فیلمنامه سریال «بیروت شمال شرق» هستیم که همچنان نگارش فیلمنامه این سریال ۲۶ قسمتی ادامه دارد.

وی با بیان این امر که این سریال محصول معاونت سیما و شبکه یک سیما است، افزود:  «بیروت شمال شرق» سریالی است که درامی جاسوسی امنیتی دارد. «بیروت شمال شرق» داستان واقعی از طرح‌های ترور ناموفق رهبر حزب‌الله را روایت می‌کند. حضور جاسوسان آمریکایی، اسرائیلی و همچنین اطلاعاتی‌های حزب‌الله و لبنان در درام این سریال نمود دارند.

ابوطالب ضمن اشاره به این امر که هنوز کارگردان این سریال مشخص نشده است، ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده اواخر امسال پیش تولید این سریال را شروع خواهیم کرد. درصدد هستیم اگر از طرف تلویزیون بودجه دریافت کردیم، بتوانیم این سریال را برای پخش در ماه مبارک رمضان سال ۹۳ آماده کنیم و با تکمیل فیلمنامه کارگردان را انتخاب خواهیم کرد. تصویربرداری این سریال در کشور لبنان انجام خواهد شد و از ترکیب بازیگران و عوامل ایرانی و لبنانی استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.