یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴

توکلیان: تصمیمات مهم گذشته مرکز گسترش درباره انیمیشن را دنبال می‌کنیم

سعید توکلیان*

عضو شورای انیمیشن مرکز گسترش گفت: با تشکیل پیش‌جلسه‌ای در هفته گذشته مقرر شد شورا تصمیمات اتخاذ شده در گذشته را مورد مطالعه قرار دهد و موارد مهم آن جدا شده و از آنها استفاده کنیم تا جلسه اصلی برگزار شود.

سعید توکلیان؛ عضو شورای انیمیشن مرکز گسترش با بیان این که اعضا در شورای انجمن سینمای انیمیشن مرکز گسترش  کمک رسان انیمشن خواهند بود در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، گفت: در این جلسه قرار بر این شد با مطالعه تصمیماتی که شوراهای پیشین گرفته اند، اهم آن ها را انتخاب کنیم تا با سلیقه و توان مالی و پی‌گیری‌هایی که مرکز گسترش انجام می‌دهد بتوانیم بهترین‌ها را انتخاب کنیم و کمک‌رسان انیمیشن ایران باشیم.

 

وی افزود: ما یک پیش جلسه تشکیل دادیم تا موضوعات مختلفی را در این حوزه آسیب شناسی کرده و در نتیجه بنا شد شورا تصمیماتی که در گذشته اتخاذ شده مورد مطالعه قرار گیرد و موارد مهم آن جدا شده و از آنها استفاده کنیم تا جلسه اصلی برگزار شود.

 

عضو شورای انیمیشن مرکز گسترش، اظهار داشت: مرکز گسترش هنوز برای فعالیت این شورا حرکت ویژه را نداشته، منتظریم تا مرکز از تمامی اقشار دانشگاهی و باتجربه و فیلمسازهای انیمیشن برای شرکت در این جلسه دعوت کند؛ اما هنوز خبری نشده است.

 

گفتنی است توکلیان چندی پیش در کنار روانبخش صادقی، اسماعیل شرعی و امیرمحمد دهستانی، به عنوان عضو کارشناسی شورای تولید فیلم‌های انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی معرفی شد. وی در رابطه با هر چه سریعتر تشکیل شدن این جلسه، گفت: به نظر من به علت اهمیت زمان تصمیم‌گیری در این موضوع، سیاست‌گذاری آینده بستگی به تشکیل فوری این جلسات دارد تا تصمیم نهایی درباره تعیین بودجه و راهکارهای اجرایی این شورا گرفته شود، بهتر است که حداقل تا پایان هفته پیش رو این جلسه برگزار شود.

انتهای پیام/ ب.ب 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.