شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶

اولین کنسرت موسیقی یک بازیگر در کشور

رضا رویگری: یک هفته است اضطراب اجرای کنسرتم را دارم!

آلبوم کازابلانکا رضا رویگری

رضا رویگری با قطعه «ایران، ایران» به عنوان خواننده در میان مردم شناخته شد، ,وی که قرار است امشب برای اولین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی کنسرتی را اجرا کند، گفت: یک هفته است اضطراب اجرای این کنسرت را دارم.

رضا رویگری در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینماپرس اظهار داشت: امشب قرار است که برای اولین بار در ایران این کنسرت را اجرا کنم، باید بگویم که برای اجرای امشب یک هفته است که اضطراب دارم. البته 16 سال پیش من کنسرتی را در آمریکا و دو سال پیش نیز در بیروت کنسرت اجرا کرده بودم اما در ایران برای اولین بار است که این اتفاق می افتد.

 

این بازیگر و خواننده در رابطه با علت عدم اجرای کنسرت در سالهای گذشته عنوان کرد: به هر حال کار سختی است و نیاز به دریافت مجوز و برنامه ریزی دارد، تمرینات این اجرا هم با وجود همه مشغله هایی که در حوزه تصویر داشتم با موفقیت انجام دادم و امیدورام که با توجه به تدابیری که برای این کنسرت اندیشدیده شده است، اجرای موفقی را پشت سر بگذاریم.

 

رویگری در رابطه با تمدید این کنسرت عنوان کرد: هنوز مشخص نیست که این کنسرت تمدید شود زیرا محرم نزدیک است و برپا کردن مجدد این کنسرت منوط به تصمیم برنامه ریزان است.

 

وی ادامه داد: قرار است که در این کنسرت قطعه هایی را از آلبوم «کازابلانکا» با نام های بغض، قاصدک، شیرین و فرهاد، صحنه، دوران، سفر به خیر، کازابلانکا، زندگی، زیبایی و هنوز را اجرا کنم.

 

رویگری با بیان اینکه این کنسرت با همراهی گروه «آریژ» اجرا می شود، خاطرنشان کرد: اجرای امشب با همراهی گروه «آریژ» و به سرپرستی محسن افشار خواهد بود، گروه آرپژ سالهاست در عرصه موسیقی فعالیت دارد، من نیز به دلیل آشنایی با این گروه کنسرتم را با آنها اجرا خواهم کرد.

 

انتهای پیام/ع

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.