سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵

دبیر: نمی‌توان مخاطب را با محدودسازی واردات بازی مجبور به استقبال از نمونه داخلی کرد

علیرضا دبیر

علیرضا دبیر؛ به عنوان عضو شورای اسلامی شهر تهران، گفت: با محدود سازی غیر منطقی عرضه بازی های خارجی نمی‌توان مخاطب را به تهیه و استفاده از تولیدات داخلی که هنوز با استاندارهای روز گیم فاصله دارد، ترغیب کرد.

به گزارش سینماپرس، علیرضا دبیر ضمن اشاره به چگونگی به رقابت پرداختن گیم های ایرانی با تولیدات خارجی، بیان کرد: با تولید و ارایه بازی های خوب و جذاب رقابت با تولیدات خارجی شکل می گیرد و مخاطب به سراغ گیم ایرانی می آید.

عضو کمیسیون اقتصادی شورای شهر تهران، ادامه داد: تولیدکنندگان بازی های رایانه ای ایرانی باید با موضوع های روز و متنوع، به طراحی و عرضه بازی بپردازند و مخاطب را در مقام مقایسه با آثار خارجی و انتخاب درست یعنی استفاده از کالای ایرانی ترغیب کنند.

دبیر تاکید کرد: بازیسازان و فعالان در این عرصه باید با افزایش محتوای بازی ها بر طرفداران خود در بازار گیم بیفزایند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین یادآورشد: با محدود سازی غیر منطقی عرضه بازی های خارجی نمی‌توان مخاطب را به تهیه و استفاده از تولیدات داخلی که هنوز با استاندارهای روز گیم فاصله دارد، ترغیب کرد.

 وی ادامه داد: تا زمانی که در صنایع مختلف، تولیدات داخلی در کنار تولیدات خارجی مقایسه نشود نمی توان در هیچ زمینه ای پیشرفت داشت.

دبیر در پایان برگزاری نمایشگاه ها و همایش های تخصصی و جذاب با محور بازی های رایانه ای در کشور را گام مهمی در جهت معرفی تولیدات داخلی و شناسایی نیاز مخاطب برشمرد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.