سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵

بازیگر «نفس عمیق» غریبانه در خاک آرام گرفت/برگزاری مراسم یادبود نهم آبان

سعید امینی بازیگر نفس عمیق

سعید امینی بازیگز نقش کامران در فیلم سینمایی «نفس عمیق» صبح روز شنبه دار فانی را وداع گفت و روز گذشته ششم آبان پیکر وی تشییع و به خاک سپرده شد. مراسم یادبود این هنرمند نهم آبان در مسجد احمدی برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، مراسم تشییع جنازه این مرحوم صبح دیروز؛ ششم آبان ماه در ناباوری خانواده اش و غریبانه تنها با حضور دو دوست قدیمی خود، منصور شهبازی که در فیلم نفس عمیق همبازی او بود و بهرنگ علوی بازیگر فیلم سینمایی دربند به خاک سپرده شد.

بهرنگ علوی طی صحبتی با سینماپرس در این باره گفت: متاسفانه مسئولان نتوانستد خانه ابدی این دوست قدیمی را در قطعه هنرمندان بگیرند و سعید را در یکی از قطعات بهشت زهرا غریبانه به خاک سپردیم.

وی دلیل مرگ سعید امینی را اینگونه تشریح کرد: شنبه شب سعید، زمانی که به خانه می رسد به علت سرمای زیاد بخاری را روشن کرده و همان جا به خواب می رود متاسفانه بخاری تا صبح باعث گاز گرفتگی این هنرمند می شود و چون کسی از او خبر نداشته چند ساعتی را به همان حالت در خانه می ماند تا این که در کمال ناباوری خانواده وی از مرگ او باخبر می شوند و صبح دیروز با شک زدگی خانواده اش او را به خاک سپردیم.

علوی از مراسم سوم و هفتم امینی خبر داد و گفت: مراسم شب سه و هفت سعید امینی ادغام شده و هر دو پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ در مسجد احمدی خیابان نارمک برگزار می شود.

بازیگر فیلم سینمایی دربند در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل این امر که کسی از درگذشت این مرحوم باخبر نبود با عده ای از هنرمندان تصمیم گرفتیم امشب برای دیدار و عرض تسلیت به خانواده امینی به منزل آن ها برویم.

 

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.