چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷

تلاش برای اکران «آذر، شهدخت، پرویز ودیگران» در تعطیلات نوروز

جمال ساداتیان

ساداتیان در مورد اکران فیلم «آذر، شهدخت، پرویز ودیگران» گفت: فیلمی است که طنز موقعیت دارد و بسیار مناسب است که در تعطیلات عید اکران شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس سید جمال ساداتیان تهیه کننده سینما که در حال حاضر همزمان دو فیلم «آذر، شهدخت، پرویز ودیگران» به کارگردانی بهروز افخمی و «سایه روشن» از فرزاد موتمن را در دست ساخت دارد در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس گفت: «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی افخمی فیلمبرداریش در دماوند به پایان رسیده و در لوکیشن های تهران در حال پیگیری است و حداقل ۲۵ جلسه فیلمبرداری از آن باقی مانده است.

وی افزود: گوهر خیراندیش دوران نقاهتش را سپری می کند و تا چند روز دیگر به عوامل فیلم می پیوندد و کارش را با گروه فیلم سازی ادامه خواهد داد.

ساداتیان ادامه داد: «سایه روشن» به کارگردانی فرزاد موتمن هم در لوکیشن فرمانیه در حال فیلمبرداری است و فکر می کنم ۲۰ تا ۲۵ جلسه دیگر فیلمبرداری در پیش دارد.

این تهیه کننده سینما در پایان گفت: «آذر، شهدخت، پرویز ودیگران» فیلمی است که طنز موقعیت دارد و بسیار مناسب این است که در تعطیلات عید اکران شود و ما از الان در حال مذاکره هستیم ولی همه در ها به روی ما بسته است و درها به روی ما هنوز باز نشده است.

علاوه بر گوهر خیراندیش، مهدی فخیم‌زاده، رامبد جوان، امیرعلی دانایی و مرجان شیرمحمدی هم در«آذر، شهدخت، پرویز ودیگران» نقش‌آفرینی می‌کنند. گفته می‌شود این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و برای جشنواره فجر آماده خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.