شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱

عزیزی در گفت‌گو با سینماپرس:

«همه بچه های ما» در پی جلب توجه مسئولان است

دکتر محمود عزیزی*

محمود عزیزی یکی از بازیگران سریال «همه بچه های ما» که این روزها از شبکه دو سیما در حال پخش است، در رابطه با موضوع این سریال که به مشکلات بچه های کار می پردازد، گفت: «همه بچه های ما» مخاطبان را به تفکر دعوت کرده و کوشش می کند تا توجه مسئولان را به کودکان کار جلب کند.

«همه بچه های ما» عنوان سریالی به کارگردانی تاجبخش فنائیان است که هرشب از شبکه دو سیما پخش می شود، موضوع این سریال مشکلات بچه های کار در جامعه است. محمود عزیزی یکی از بازیگران این سریال در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با اشاره به اینکه در «همه بچه های ما» در نقش پدر فرزانه «با بازی ستاره اسکندری»، حضور یافته است، در رابطه با این موضوع که این سریال تا چه اندازه توانسته است حق مطلب را در مورد کودکان کار ادا کند، اظهار داشت: به نظر من با توجه به محدودیت هایی که در حوزه سریال ها وجود دارد، «همه بچه های ما» توانسته است این موضوع حساس اجتماعی را به زیبایی و سادگی مطرح کند.

 

وی ادامه داد: من چند وقت پیش شنیدم شخصی از مکه بازگشته و یک ولیمه چند ده میلیونی را برای تنها یک شب برپا کرد. از سوی دیگر در جامعه ما بچه هایی وجود دارند که برای یک وعده شام خود از صبح تا شب کار می کنند و با انواع خطرات در این راه مواجه هستند. به نظرم این سریال می تواند تلنگری باشد برای همه ما که بیشتر به جامعه و اطراف خود نگاه کنیم، سریال «همه بچه های ما» مخاطبان خود را به تفکر دعوت می کند.

 

عزیزی تصریح کرد: این سریال کوشش کرده است توجه مسئولان را بیش از پیش به کودکان کار جلب کند، در این زمینه هم نخواسته است هیچ ادایی داشته باشد و به همین منظور به دور از جدل و جنجال و به سادگی تلاش کرده است زندگی این کودکان را به تصویر بکشد، البته نمی گویم که این سریال کامل است اما تا آنجا که توانسته سعی کرده است که واقعیت ها را منعکس کند.

 

این بازیگر خاطر نشان کرد: کارگردان و نویسنده این سریال در چهارچوب ضوابط صدا و سیما این ننگ اجتماعی را به تصویر کشیده اند، امیدوارم در این هیاهوی سریال های تلویزیونی نویسندگان ما قلم خود را به سمت این نوع از موضوعات به کار بگیرند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.