دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۸

بازیگر سریال «بچه‌های نسبتا بد»:

مسائل و مشکلات جوانان باید نمود بیشتری در فیلم ها داشته باشد

شیوا خسرو مهر

«بچه‌های نسبتا بد» سریالی به کارگردانی سیروس مقدم است که از شبکه اول سیما پخش می‌شود. قصه این سریال درباره چهار جوان است که اتومُبیل حامل سکه یک موسسه خیریه را به سرقت می‌برند. شیوا خسرو‌مهر یکی از بازیگران این سریال با بیان اینکه جوانان دغدغه اصلی این سریال هستند، عنوان کرد: مسائل و مشکلات جوانان باید نمود بیشتری در فیلم ها داشته باشد.

شیوا خسر‌و‌مهر؛ بازیگر سریال «بچه‌های نسبتا بد» در رابطه با نقش خود در این سریال اظهار داشت: داستان «بچه‌های نسبتا بد» در رابطه با چهار جوان خلاف کار است که اقدام به سرقت از یک اتومُبیل حاوی یک گاو صندوق می‌کنند که در آن اتومبیل 200 سکه بهارآزادی برای کمک به زوج های نیازمند قرار دارد، من در این سریال در نقش مادر یکی از این پسرها که نقش او را اشکان خطیبی بازی می‌کند، حضور دارم.

 

وی با بیان اینکه شخصیتی که وی آن را در این سریال ایفا می کند، به سن واقعی‌اش نمی خورد، این اتفاق را تعمدی دانست و در رابطه با این نقش تصریح کرد: مادر اشکان خطیبی در این سریال به علت کوتاه نگری اش از مشکلات بچه های خود غافل شده است و ازدواج مجددش موجب این شده است که از پسرش دور شود.

 

خسر‌و‌مهر با بیان اینکه «بچه‌های نسبتا بد» دومین همکاری‌اش با سیروس مقدم محسوب می‌شود، بیان کرد: هشت سال پیش در سریال «نرگس» با سیروس مقدم همکاری داشتم و در تمام این مدت علاقمند به این همکاری مجدد بودم که این فرصت در سریال «بچه‌های نسبتا بد» برایم به دست آمد.

 

بچه های نسبتا بد

وی افزود: من 14 سال پیش با مرحوم خسرو شکیبایی به عنوان پارتنرهمکاری داشته ام و بعد از آن نیز با شهاب حسینی و باید بگویم که این دو عزیز به همراه اشکان خطیبی بهترین هنرمندانی بودند که کار با آنها برای من به عنوان پارتنر بسیار لذت بخش بود.

 

این بازیگر تصریح کرد: «بچه‌های نسبتا بد» سریالی است که به مشکلات و مسائل جوانان می پردازد و به نظر من نویسندگان و کارگردان های ما به این دست از موضوعات توجه بیشتری داشته باشند زیرا درصد بالایی از جامعه ما را جوانان تشکیل می دهند و به همین علت باید مسائل مربوط به جوانان نیز در اولویت همه کارها قرار بگیرد.

 

خسرومهر در رابطه با فعالیت خود در حوزه تئاتر نیز خاطر نشان کرد: در حال حاضر مشغول تمرین برای اجرای یک نمایشنامه خوانی با نام «همان همیشگی» به کارگردانی خیام وقارکاشانی هستم که قرار است در روز شنبه؛ 18  آبان ماه با بازی من، خیام وقارکاشانی و سام کبودوند در آموزشگاه باران اجرا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.