دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸

حجت‌الله ایوبی در پاسخ به سوال سینماپرس:

وزارت ارشاد فعلاً هیچ کمک مالی به صنوف نمی‌کند

ایوبی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی

رئیس سازمان سینمایی بعد از اتمام مراسم جایزه شهید آوینی درمورد فصل پنجم بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فعلاً قصد نداریم به هیچ صنفی کمکی کنیم.

به گزارش خبرنگار سینمایی سینماپرس، رییس سازمان سینمایی در پاسخ به سوال سینماپرس، مبنی بر کمک های مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فصل پنجم بودجه برای کمک بلا عوض به موسسات فرهنگی که مراحل قانونی ثبت را گذرانده اند گفت: هیچ کمکی بلاعوض یا غیر بلاعوض به هیچ موسسه قانونی و صنفی فعلاً نخواهیم کرد.

ایوبی گفت: برای بحث بودجه کل مملکت وضعیت خرابی دارد و معاونت های دیگر نیز مانند ما هستند ما هم مانند باقی آن ها وضع بودجه خوبی نداریم اما نمی خواهیم شما را نا امید کنیم و درست نیست سینمای امید با ناامیدی آغاز به کار کند به هر حال سعی بر درستی این اوضاع داریم.

ایوبی همچنین درباره وضعیت بودجه سازمان سینمایی اظهار کرد: بخشی از بودجه که از ابتدای سال واریز شد، خرج شده است، منتظر تخصیص‌ها هستیم.

وی در پاسخ به اینکه با توجه به نزدیکی ۱۳ آبان چرا فیلم‌های ضد آمریکایی‌مان کم است؟ گفت: امشب که همه چیز ضد آمریکایی بود، حتی ترانه‌هایی که در مراسم خوانده شد.

رهبر قنبری به عنوان مستندساز ایرانی هم در این گفت و گو شرکت کرد و به ایوبی درباره‌ تغییر مدیریتی مرکز انجمن سینمای جوانان ایران گفت: کارمندان این مرکز مدام تماس می‌گیرند و می‌خواهند که در این مورد با شما صحبت کنم.

قنبری با اشاره به اینکه شما در دایره‌ امن و امنیت هستید، ادامه داد: من با دشمنانم بهتر کار می‌کنم تا با دوستانم چون برای احیای هنر باید مبارزه کنم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.