دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵

در پی شکایت موسسه مقاومت از وزیر ارشاد/

ایوبی به زندان می‌رود؟!

ایوبی

حجت‌الله ایوبی در واکنش به شکایت موسسه مقاومت از وزیر ارشاد و معاون سینمایی وی، گفت: به زندان می روم و آقای شمقدری برمی گردند به پست مدیریتی خود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، حجت الله ایوبی به عنوان معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی در آیین اختتامیه جایزه بزرگ شهید آوینی در جمع خبرنگاران حاضر شد و در واکنش به شکایت موسسه مقاومت از وزیر ارشاد و خود او، با شوخی و خنده بیان کرد: احتمالا با این شکایت به زندان می رویم و شمقدری بر سر جای خود باز می گردد.

وی افزود: بعد از رخ دادن این اتفاق همه مجبورید که مسایل خود را با شمقدری در میان بگذارید.

صبح روز گذشته؛ ۱۲ آبان ماه موسسه سینمای مقاومت و انقلاب اسلامی به ریاست مهدی عظیمی میرآبادی، از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی کشور به کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی شکایت کرد.

در این شکایت ضمن تأکید بر طی مراحل ایجاد موسسه سینمای مقاومت و انقلاب اسلامی مطابق با قوانین و مقررات موجود، به خاطر دستور لغو مجوز و توقف فعالیت های موسسه و جلوگیری از تأمین و پشتیبانی مالی و حتی جلوگیری از تحویل محل تعیین شده توسط وزیر پیشین، به ناچار، مستند به اصل نودم قانون اساسی، از علی جنتی و حجت الله ایوبی به کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی شکایت شده است.

در بخشی از این شکایت آمده است: علی رغم تأکید اساسنامه مصوب و قانونی موسسه، و توضیح صادقانه و روشن مسئولان موسسه بر غیرانتفاعی و غیرخصوصی بودن موسسه سینمای مقاومت و انقلاب اسلامی، اصرار جناب آقای جنتی در مقام وزیر بر اعلام انتصاب و اختصاص آن به هیأت موسس، و طرح موضوع تغییر هیأت امنا از اشخاص حقوقی به اشخاص حقیقی و تأکید چندباره بر اینکه افراد حقیقی (به زعم ایشان: هیأت موسس موسسه) نمی توانند اشخاص دولتی یا حقوقی را در هیأت امنا یک موسسه خصوصی (از نگاه ایشان: موسسه سینمای مقاومت و انقلاب اسلامی) قرار دهند!

نظرات

  • عرفان ۱۳۹۲/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۶
    4 3
    به نظر من این نوع جواب دادن در شانیت یک مدیر نیست، وقتی از استدلال فرار میشه اینطوری حرف میزنن
  • علی ۱۳۹۲/۰۸/۱۳ - ۱۵:۱۳
    3 2
    بابا دمش گرم حاضره به خاطر این خطای کوچیک خودش بره زندان! من که میرم ملاقاتش. ولی از کجا میدونه شمقدری رو میزارن جاش؟ من که فکرکنم همون رضا داد بیاد جاش بهتره چون شاید به دادش برسه
  • ۱۳۹۲/۰۸/۱۴ - ۱۱:۱۴
    2 2
    سایت سینما پرس حسابی ضد روحانیه و تیتراتون منو کشته یکم مراقب خودتون باشید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.