دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱

با حکم علی دارابی/

اعضای شورای عالی سیاستگذاری جشنواره تلویزیونی «جام‌جم» منصوب شدند

علی دارابی

علی دارابی معاون رئیس سازمان صداوسیما اعضاء شورای سیاستگذاری سومین جشنواره تلویزیونی جام جم را منصوب کرد.

علی دارابی در احکامی مهدی فرجی؛مدیر شبکه یک، مجید زین‌العابدین؛ مدیر شبکه سه، تقی رستم وندی؛ مدیر شبکه چهار و مدرس دانشگاه، رضا پورحسین؛ مدیر شبکه مستند و عضو هیات علمی دانشگاه، تاجبخش فنائیان؛ مدیر کل نمایش سیما و عضو هیات علمی دانشگاه، حسین ساری؛ مدیر شبکه پویا و مدرس دانشگاه، غلامرضا رمضانی؛ مدیر کل تامین برنامه و رسانه های بین الملل، سید عباس فاطمی؛مدیر کل طرح، برنامه و نظارت سیما، محمد امین توکلی زاده؛ مدیر کل اداری و مالی سیما، حسن اسلامی مهر؛ مشاور عالی و مدیر کل آموزش و پژوهش سیما، محمدرضا معصوم زادگان؛ رئیس مرکز سیما فیلم و امیر محمدی را به عنوان اعضاء  شورای سیاستگذاری سومین جشنواره تلویزیونی جام جم معرفی کرد.

 

معاون سیما در احکام انتصاب اعضاء این شو را با تاکید بر سوابق و تجارب هریک از آنان بر سیاستگذاری، هدایت، نظارت، تصویب دستورالعمل‌ها و آئین نامه‌ها و ومقررات جشنواره تاکید کرد و نظارت بر حسن اجرای بخش های شش گانه جشنواره را به عنوان مهمترین وظیفه شورا دانست.

 

برگزیدگان جشنواره دوم در بخش‌های فیلم‌های تلویزیونی، سریال‌های طنز، کودک و نوجوان و مسابقات و سرگرمی بهمن ماه 1391 معرفی شدند و قرار است به سومین جشنواره جام جم امسال بخش بین الملل نیز اضافه گردد. در جشنواره گذشته از محمد علی کشاورز پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون و جمعی از هنرمندان این عرصه تجلیل شد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.