سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲

به مناسبت پخش«زمانی برای عاشقی»/

بازیگر سریالی مناسبتی: مخالف سر‌سخت سریال‌های مناسبتی هستم!

زهرا سعیدی

زهرا سعیدی یکی از بازیگران سریال «زمانی برای عاشقی» به کارگردانی محمد حسین لطیفی است، وی با وجود آنکه در سریال‌های مناسبتی حضور داشته است اما در رابطه با این نوع از سریال‌ها می‌گوید: مخالف سرسخت سریال‌های مناسبتی هستم.

زهرا سعیدی؛ بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها مشغول ایفای نقش در سریال «زمانی برای عاشقی» به کارگردانی محمد حسین لطیفی است، در رابطه با نقش خود در این سریال عنوان کرد: من در این سریال در نقش «مرضیه» خواهر حاج مرتضی حضور دارم، ترجیح می دهم که در رابطه با نقشم در این سریال پس از گذشت چند قسمت از پخشش صحبت کنم.

 

وی ادامه داد: «زمانی برای عاشقی» دومین همکاری من با محمد حسین لطیفی است، پیش از این در سریال «نردبام آسمان» با وی همکاری داشته ام، کار با این کارگردان بسیار لذت بخش است و آرامشی را در کار دارند که در کمتر کسی می توان آن را یافت و با وجود اینکه این سریال مناسبتی بوده و زمان کمی برای تولید وجود دارد اما با این وجود، کار برای همه گروه شیرین است.

 

این بازیگر با بیان اینکه مخالف سرسخت سریال‌های مناسبتی است، در رابطه با علت این مسئله گفت: من کلا با کارهای مناسبتی مخالف هستم، زیرا همه انرژی عوامل معطوف به ساخت سریال هایی می شود که در یک برهه زمانی خاص پخش می شود و به همین علت از بقیه سال غافل می شویم.

 

زهرا سعیدی

سعیدی افزود: دلیل دیگر من برای این مخالفت این است که کارهای مناسبتی شتاب زده هستند و در دقیقه 90 یادشان می افتد که باید برای یک مناسبت خاص سریالی را تولید کنند به همین دلیل فشار زیادی هم به بازیگران و هم به سایرعوامل گذاشته می شود.

 

بازیگر فیلم سینمایی «ملک سلیمان» تصریح کرد: محمد حسین لطیفی با وجود همه این فشارها سعی کرده است که فضایی دوستانه و حرفه ای را برای عوامل به وجود بیاورد و به همین علت مشکل زیادی در رابطه با این سریال مناسبتی نداریم.

 

مجموعه تلویزیونی « زمانی برای عاشقی » به کارگردانی محمد حسین لطیفی در 10 قسمت 45 دقیقه ای در گروه فیلم و سریال شبکه تهران به تهیه کنندگی معصومه فرد شاهین برای پخش در دهه اول محرم در نظر گرفته شده است و ساعت پخش آن 23 و تکرار آن روز بعد ساعت 12:30 و 19 است. در این سریال بازیگرانی چون فرهاد قائمیان ،رضا رویگری، عنایت شفیعی ،علیرضا اوسیوند،حمید ابراهیمی، نصرت میرعظیمی،کاظم هژیرآزاد،احمد علامه دهر،محمود مقامی ، زهره حمیدی و... به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.