سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷

در پاسخ به اظهارات اخیر لیلا اوتادی؛

کاسه ساز : اوتادی باید رای شورای داوری را تمکین کند

کاسه ساز-اوتادی

حبیب الله کاسه ساز گفت:شورای داوری اتحادیه تهیه کنندگان رای داد که از صد میلیون تومان هزینه ای که ما در پیش تولید کردیم، لیلا اوتادی 25 میلیون بدهد تا ما فیلمنامه را به وی واگذار کنیم.

حبیب الله کاسه ساز درپاسخ به اظهارات تازه لیلا اوتادی درباره فیلم «شیطان شلوار لی می پوشد» به سینماپرس گفت: شورای داوری اتحادیه تهیه کنندگان رای دادند که از صد میلیون تومان هزینه ای که ما در پیش تولید کردیم، لیلا اوتادی ۲۵ میلیون بدهد تا ما فیلمنامه را واگذار کنیم. این در حالی است که ما به دلیل اینکه این شورای داوری را پذیرفتیم به این رای احترام گذاشتیم و از این رای مدتی است که می گذرد و اوتادی هم قبول کرد که این مبلغ را بپردازد اما نپرداخت.

به گزارش سینماپرس،لیلا اوتادی در مصاحبه اخیرش با مجله خانواده سبز درباره فیلم «شیطان شلوار لی می پوشد» گفت: اکنون ماجرا به اینجا رسیده که من باید ۲۵ میلیون تومان پرداخت کنم تا در مقابل کاسه‌ساز به صورت کتبی اجازه ساخت این فیلم را به من بدهند، در صورتی که اجازه دادن یا ندادن ساخت این فیلم چیزی نیست که اصولا ارتباطی به وی داشته باشد! حالت دیگر هم این است که می‌گویند کاسه‌ساز این فیلمنامه را به قیمت ۲۵ میلیون تومان از من خریداری کند و خودش برای ساخت این فیلم تصمیم بگیرد، که در این مورد هم باز من رضایت ندارم چون من این فیلمنامه را چهار سال پیش به مبلغ ۱۰ میلیون تومان خریدم و اصولا طرح آن پیشنهاد خودم بود و نمی‌خواهم آن را بفروشم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.