شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵

با 8 روز تأخیر/

«زمانی برای عاشقی» شبکه پنج از سه شنبه آغاز می شود

سریال زمانی برای عاشقی

سریال «زمانی برای عاشقی» به کاگردانی محمد حسین لطیفی که پیش از این قرار بود در دهه اول محرم پخش شود، با تأخیری هشت روزه از سه شنبه به روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، «زمانی برای عاشقی» عنوان سریالی به کارگردانی محمد حسین لطیفی است که پیش از این اعلام شده بود این سریال برای پخش در دهه اول محرم در نظر گرفته شده است، اما با گذشت پنج روز از دهه اول محرم این اتفاق رخ نداد.

 

شنیده ها حاکی از آن است که پخش این سریال از روز سه شنبه؛ 21 آبان ماه و همزمان با هشتمین روز از ماه محرم از شبکه تهران آغاز خواهد شد. تصویربرداری این سریال دو ماه پیش از آغاز محرم شروع شده و تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

 

سریال زمانی برای عاشقی

فیلمنامه «زمانی برای عاشقی» به قلم علی اکبر محلوجیان نگارش شده و روایتگر زندگی حاج مرتضی؛ بازاری خوشنام و اهل خداست که یک اتفاق ناخواسته زندگی او را از این رو به آن رو می کند.این سریال با حضور بازیگرانی چون فرهاد قائمیان ،رضا رویگری، عنایت شفیعی ،علیرضا اوسیوند،حمید ابراهیمی،نصرت میرعظیمی،کاظم هژیرآزاد،احمد علامه دهر،محمود مقامی ، زهره حمیدی ، امین ایمانی، ابوالفضل همراه ، امیر کاظمی ، زهرا سعیدی ، لیلا بلوکات ،نفیسه روشن ، سعیده عرب و ... تولید شده است.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.