سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶

علی طبری در رابطه با نمایشگاه عکس‌هایش عنوان کرد:

«یک مرد سیاه، یک مرد سفید، یک مرد سیاه و یک مرد سیاه» نمادی از تکرار است

گالری شکوه

نمایشگاهی از عکس‌های علی طبری، با عنوان «یک مرد سیاه، یک مرد سفید، یک مرد سیاه و یک مرد سیاه» در گالری شیلا، برگزار شده است، در این نمایشگاه 11 عکس با ابعادی متفاوت به نمایش گذاشته شده است، طبری اظهار داشت: مفهوم عکس‌های این نمایشگاه تکرار در زندگی است.

به گزارش خبرنگار تجسمی سینما، نمایشگاه عکس «یک مرد سیاه، یک مرد سفید، یک مرد سیاه و یک مرد سیاه» در گالری شیلا برگزار شده است، در این نمایشگاه 11 عکس از آثار علی طبری قرار دارد. ابعاد متفاوت عکس های این نمایشگاه از نکات قابل توجه آن است، طبری در رابطه با این عکس ها اظهار داشت: عکس های این نمایشگاه در ابعاد متفاوتی گرفته شده است، بزرگترین آنها 80 در 120 و کوچکترین آن نیز 60 در 90 است، همچنین عکس های دیگری در ابعادی چون یک متر در 15 سانت و یا یک متر در 40 سانت نیز قرار داده شده است.

 

این عکاس تصریح کرد: در نام این نمایشگاه سه بار اسم مرد سیاه و یکبار اسم مرد سفید آورده شده است، هدف من از نامگذاری این نمایشگاه به «یک مرد سیاه، یک مرد سفید، یک مرد سیاه و یک مرد سیاه» نشان دادن تفاوت یک فرد با بقیه افرادی است که شبیه به همدیگر هستند.

 

وی ادامه داد: تکرار مفهوم دیگری بود که در عکس های این نمایشگاه مد نظر من برای عکاسی قرار گرفته شده بود، همچنین این عکس ها در سه نوبت و به فاصله هشت ماه گرفته شده است.

 

طبری اظهار داشت: علاقه من در حوزه عکاسی به عکاسی هنری است و به مستند علاقه ای ندارم، نمایشگاه «یک مرد سیاه، یک مرد سفید، یک مرد سیاه و یک مرد سیاه» نیز بر اساس همین علاقه من برگزار شده است.

 

گفتنی است نمایشگاه «یک مرد سیاه، یک مرد سفید، یک مرد سیاه و یک مرد سیاه» از 16 تا 20 میزبان علاقمندان است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.