دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳

با حضور در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی صورت می گیرد:

فردوسی پور فساد در فوتبال را برای نمایندگان مجلس تشریح می کند

عادل فردوسی پور در جلسه نقد و بررسی برنامه تلویزیونی « نود»

عادل فردوسی پور کارشناس فوتبال و مجری برنامه 90 با حضور در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، مساله فساد در فوتبال را برای نمایندگان مجلس تشریح خواهد کرد.تاکنون افراد دیگری هم در این کمیسیون حضور یافته اند. دلالی و جا به جایی بازیکنان فوتبال برخی از موارد فساد در این رشته ورزشی است.

به گزارش سینماپرس، محمدعلی پورمختار نماینده مردم در مجلس  نهم با اعلام این مطلب گفت: به دلیل حساسیت بالای موضوع فساد در فوتبال، در آینده از اشخاص مطلع برای شفاف‌تر شدن این موضوع برای حضور در کمیسیون اصل نودم قانون اساسی دعوت به عمل خواهد آمد که از جمله آنها می‌توان به عادل فردوسی پور اشاره کرد زیرا او اطلاعات خوبی در این زمینه می‌تواند ارایه دهد.

پورمختار درباره وجود فساد در مسابقات فوتبال و تاثیر در نتایج برد وباخت، گفت: درحال حاضر فساد در فوتبال در ابعاد مختلف به طور کلی بررسی می شود و ابهامات درباره نتایج بازیها نیز بررسی خواهد شد.

وی با تایید فساد در فوتبال ایران، افزود: در رابطه با وجود فساد در فوتبال کشورافرادی که تاکنون به مجلس دعوت شده‌اند، به وجود فساد در فوتبال ا عتراف کرده و برخی عنوان کردند در 3 تا 50 درصد موضوعات فوتبالی فساد قابل لمس است.

پورمختار ادامه داد: در حال بررسی و مشخص کردن دلایل فساد در فوتبال کشور هستیم و عملکرد دستگاه های مسئول نیز ارزیابی خواهد شد تا قضاوت نهایی از سوی نهادهای مربوطه انجام شود.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در خصوص موضوع فساد در فوتبال از همه افراد مطلع دعوت خواهد شد همچنان که در جلسات اولیه آقای علیپور و دوستان دیگر نیز حضور داشته‌اند و مطالبی دراین زمینه بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.