سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷

حضور اکبر عبدی در سریال «پایتخت3» قطعی شد

سریال پایتخت

سیروس مقدم، از حضور قطعی اکبر عبدی در سریال «پایتخت 3» خبر داد، و اظهار داشت که این سریال در حال حاضر در مرحله نگارش به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، سیروس مقدم، در رابطه با تولید سریال «پایتخت 3» عنوان کرد: این سریال در حال حاضر حاضر در مرحله نگارش قرار دارد و فیلمنامه آن نیز توسط محسن تنابنده، خشایار الوند و حسن وارسته که ترکیبی از نویسندگان پایتخت 1 و 2 است نوشته می شود.

 

وی ادامه داد: حضور اکبر عبدی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در «پایتخت3» قطعی شده است، البته بازیگران قبلی نیز در سریال جدید حضور دارند، فیلمبرداری سریال نیز تا 10 روز آینده آغاز می شود و داستان آن در شمال کشور و تهران شروع شده و در ترکیه خاتمه پیدا می کند.

 

مقدم در رابطه با حضور دوقلوها در سری جدید «پایتخت» اظهار داشت: سارا و نیکا فرقانی در حال حاضر در خارج از کشور و در سوئد زندگی می کنند اما قرار است که آنها نیز برای حضور در این سریال به ایران بازگردند.

 

گفتنی است که سریال «پایتخت»،نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم است که فصل اول آن در ایام نوروز سال ۱۳۹۰ و فصل دوم آن در نوروز ۱۳۹۲ از شبکه یک سیما پخش شد. از جمله بازیگران این سریال می توان به علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر و... اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.