چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷

یک کارگردان فیلم اولی:

«روزگاری عشق و خیانت» به فیلم فجر می‌رسد/دنبال استفاده از سوپراستار نبودم

بیدل

کارگردان «روزگار عشق و خیانت» از انجام موسیقی و صداگذاری این فیلم خبر داد و گفت: ساخت تیتراژ چند روز آینده انجام خواهد شد و بعد از میکس نهایی فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

داوود بیدل در گفت و گو با سینماپرس درباره آخرین مراحل فنی فیلم سینمایی «روزگار عشق و خیانت» به سینماپرس گفت: موسیقی و صداگذاری انجام شده و ساخت تیتراژ در چند روز آینده انجام می شود تا بعد از میکس نهایی فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

وی درباره پیش بینی خود برای حضور در جشنواره فیلم فجر افزود: برای تولید این فیلم سعی شد که بهترین شرایط مهیا باشد و فیلمبرداری به شکل ۳۵ انجام شد، بعد از گزینه های مختلف انتخاب آهنگساز هم به لحاظ حس و حال به پیمان یزدانیان رسیدم و تلاش شد در این فیلم همه عناصر به درستی کنار هم چیده شده است. امیدوارم فیلم در جشنواره به خوبی دیده شود،با اینکه من فیلم اولی هستم تمایل زیادی دارم که فیلم به بخش مسابقه راه یابد.

بیدل درباره انتخاب بازیگران «روزگار عشق و خیانت»،اضافه کرد: ترکیب جدیدی را در نظر گرفتیم و برای انتخاب بازیگران مدت زیادی وقت گذاشتیم. تلاش شد که ترکیب جدیدی را ارائه بدهم و دنبال استفاذه از چهره و سوپراستاران سینما نبودم.

بیدل درباره داستان این فیلم خاطر نشان کرد: «روزگار عشق و خیانت» قصه چند لایه ای دارد و داستان فیلم از زمان حال آغاز  و مخاطب را به پیش از انقلاب هدایت می کند که بخش اعظمی از فیلم در این دوران سپری خواهد شد و در فضای ملودرام واقعه ای هم روایت می شود.

وی درپاسخ به اینکه سینما یا تلویزیون را ترجیح می دهید، یادآور شد: قطعا سینما، این دو مدیوم از یک خانواده هستند، فیلمساز سینما حرف جدی تری را می زند و مخاطب در سینما حق انتخاب می کند و فارغ از سرگرمی، مخاطب می خواهد مضامینی را دریافت کند و براساس انتظار تماشاگر، فیلمساز سینما را جدی بگیرد و به تماشاگرش احترام بگذارد.

به گزارش سینماپرس، داود بي‌دل پيش از اين تله‌فيلم‌هايي چون «هيش»، «آلواتان» و «گرداب سكندر» را ساخته و فیلم «روزگاری عشق و خیانت» نخستین تجربه سینمایی وی است و اخیرا هم سریال ۲۶ قسمتی به نام «قاب خاطره» برای معاونت برون مرزی ساختم که در شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.