دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴

موتمن: «سایه روشن» یک تریلر روانی و فیلمی تجربی است

فرزاد موتمن درنشست آسیب شناسی سینمایی دینی

موتمن ضمن اعلام این نکته که «سایه روشن» شبیه «شب‌های روشن» نیست اظهار داشت: در واقع فیلم من شبیه فیلم شبهای روشن نیست و «سایه روشن» یک تریلر روانی اما تجربی است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس  «سایه روشن» فیلم جدید فرزاد موتمن است که سید جمال ساداتیان تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد. شنیده‌ها حاکی است «سایه روشن» فضایی همچون «شبهای روشن» دارد که به اعتقاد برخی از منتقدان بهترین فیلم کارنامه موتمن به شمار می‌رود.

فرزاد موتمن در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: روزهای آخر فیلمبرداری فیلم سینمایی «سایه روشن» را طی می کنیم و حدود یک هفته دیگر فیلمبرداری به پایان می رسد. تدوین فیلم توسط ژیلا ایپکچی در حال انجام است و همزمان تدوین فیلم جلو می رود و بعد از پایان فیلمبرداری من هم به گروه تدوین ملحق می شوم.

موتمن اظهار داشت: در واقع فیلم من شبیه فیلم شبهای روشن نیست و «سایه روشن» یک تریلر روانی است ولی فیلم تجربی است. من معمولا درباره فیلم های صحبت نمی کنم ولی باید بگوییم تا اینجای کار «سایه روشن» فیلم خوشایندی برایم بوده است.

موتمن ادامه داد: موسیقی و تدوین در فیلم های اینچنینی که ابعاد روانکاوانه دارند خیلی کاربرد دارند و قاب بندی  و حرکت دوربین و تدوین و موسیقی ویژه گی خاصی را می طلبد که باید رعایت شود و این کار را سخت می کند.

موتمن در پایان گفت: «سایه روشن» برایم خیلی دلنشین است و امیدوارم تماشاچیان فیلم را دوست داشته باشند.

گفته می شود صداگذاری فیلم «سایه روشن» را ایرج شهزادی انجام خواهد داد و آهنگسازی این اثر توسط رسول پورسنگری صورت می‌گیرد.

«سایه روشن» نوشته امیر افشار است که محمد رضا فروتن، شقایق فراهانی، الهه استیری، سونیا اسپهروم در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

«سایه‌ روشن» داستان مرد میانسالی به نام رامین (محمدرضا فرئتن) است که دچار فراموشی شده و خانمی(شقایق فراهانی) به او کمک می‌کند که حافظه‌اش را به دست آورد. «سایه روشن» فیلم عاشقانه‌ای است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.