چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷

رامتین لوافی: بيننده ايراني به ديدن فيلم با زيرنويس عادت دارد / «برلین منفی هفت» با دوبله می‌آید

رامتین لوافی

رامتین لوافی درباره اکران «برلین منفی هفت» گفت: در حال انجام دادن مقدمات اکران هستیم و تا ماه آینده نسخه ي دوبله فيلم و با زبان فارسي فیلم اکران خواهد شد. مديريت دوبلاژ فيلم را خانم شکوفنده به عهده داشتند.

«رامتین لوافی» درباره اکران فیلم سینمایی «برلین منفی 7» به سینماپرس گفت: در حال انجام دادن مقدمات اکران هستیم و تا ماه آینده نسخه ي دوبله فيلم و با زبان فارسي فیلم اکران خواهد شد. مديريت دوبلاژ فيلم را خانم شکوفنده به عهده داشتند.

وی درباره احتمال كم شدن حس باورپذیری «برلین منفی 7» به دلیل دوبله گفت: شخصا معتقدم بيننده ايراني به ديدن فيلم با زيرنويس عادت دارد ولي براي اكران در ایران چاره‌ای جز دوبله نداشتیم، در غیر اینصورت ما باید به یک اکران محدود بسنده می کردیم که مناسب نبود.

لوافی با تاکید بر شرایط نامساعد این فیلم برای اکران، افزود: علاقه مند بودیم که فيلم در شرایط بهتری اکران عمومي شود با توجه به اینکه در آستانه جشنواره قرار داریم و آغاز فصل زمستان زمان مناسبي براي اكران نيست ولی به هر حال  همین هم غنیمت است.

توم بیشاپز، مصطفی زمانی، کارولین ایشهورن، مسعود رایگان، حلیما ایلتر، سمیر فوکس، مریم عباسی از بازیگران این فیلم هستند.

«برلین منفی هفت» اولین ساخته سینمایی «رامتین لوافی» است که تمام فیلمبرداری آن در آلمان انجام شده است و تهیه کنندگی این اثر برعهده «سیامک پورشریف» و موسسه رسانه های تصویری می باشد که به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.