شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷

افشین یداللهی: ایفای نقش خودم را در «ساروخ» بر عهده دارم/ هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم بازیگری کنم

افشین یداللهی

افشین یداللهی یکی از ترانه‌سرایان کشور اکنون با یک پیشنهاد بازیگری از طرف محمد رضا لطفی به عنوان کارگردان قرار است در نقش یک روانپزشک در فیلم سینمایی «ساروخ» بازی کند.

افشین یداللهی طی گفت و گویی با سینماپرس از نخستین تجربه بازیگری خود خبر داد و گفت: در فیلم سینمایی «ساروخ» شخصیت خودم را به عنوان یک روانپزشک بازی می کنم.

وی ادامه داد: تصمیم خاصی در این زمینه و برای بازی در این فیلم نگرفته ام. کارگردان فیلم که نویسنده فیلمنامه نیز هست با توجه به گفت و گویی که با هم داشتیم احساس کرد که من باید در این نقش بازی کنم و من با اینکه تجربه ای در این زمینه ندارم اما چون بازی در نقش خودم بود این پیشنهاد را قبول کردم.

این ترانه سرا ضمن تاکید بر این امر که نمی تواند موضوع داستان را توضیح دهد، بیان کرد: به دلیل اینکه در جریان نیستم که کارگردان تا چه اندازه درباره موضوع این فیلم با رسانه ها صحبت کرده یا نکرده به همین خاطر نمی توانم چیز خاصی در این باره به شما بگویم.

وی اظهار داشت: هنوز سر صحنه فیلمبرداری نرفتم و بازی من احتمالا در این هفته آغاز می شود، با توجه به این که این بخشی که من بازی می کنم بیشتر حالت مستندگونه دارد ولی من چون هنوز بر سر فیلم نرفتم هیچ ذهنیتی درباره آن ندارم و هیچ قطعیتی هم وجود ندارد. باید اول ببینم که چقدر خودم از این قضیه رضایت خواهم داشت.

یداللهی در رابطه با نقش خود در فیلم سینمایی «ساروخ» گفت: در این فیلم به نوعی شخصیت خودم را به عنوان یک روانپزشک را بازی می کنم. فضای این فیلم به مستند نزدیک است البته بخش هایی هم وجود دارد که ممکن است بازی باشد اما به آن شکل حرفه ای نیست که من بخواهم بازیگری کنم.

وی ادامه داد: تمام سعی خود را می کنم که در این کار موفق باشم و احتمالا کارگردان این توانایی را در من دیده که این نقش را به من سپرده در حالی که من تا به حال سابقه بازی در تئاتر و سینما و ... را نداشتم. البته علاقه داشتم ولی هیچ وقت فکر نمی کردم که این موقعیت برایم پیش آید.

یداللهی در پاسخ به این سوال که ترانه این فیلم سینمایی را نیز می سراید، بیان کرد: احتمالا کارگردان با توجه به موضوع فیلم نخواهد از مدیوم ترانه برای آن استفاده کند بنابراین این کار ترانه ندارد. درباره موسیقی آن هنوز صحبت نکردیم اما اگر کمکی از دست من برآید حتما انجام می دهم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.