یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶

قائم مقام شبکه نسیم در گفت‌وگو با سینماپرس:

«نسیم» نیمه دی‌ افتتاح رسمی می‌شود/ آیتم‌های طنز تنها تولیدات این شبکه خواهد بود

مدیر شبکه نسیم

شبکه نسیم که از 15 مهرماه به صورت آزمایشی پخش خود را آغاز کرد، به گفته قائم مقام این شبکه از نیمه دی ماه به صورت رسمی افتتاح خواهد شد، رضایت در رابطه با بودجه این شبکه اظهار داشت: «نسیم» شبکه‌ای کم‌خرج است و ما با مشکل بودجه مواجه نیستیم.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، شبکه «نسیم» که برگرفته شده از چهار کلمه «نشاط، سرگرمی، یادها و مسابقه» است از 15 مهرماه سال جاری پخش آزمایشی خود را آغاز کرد. در رابطه با این شبکه با هاشم رضایت؛ قائم مقام این شبکه به گفت و گو پرداختیم.

وی در رابطه با افتتاح رسمی این شبکه عنوان کرد: افتتاح رسمی شبکه نسیم در نیمه دی ماه انجام می شود، برنامه هایی را نیز برای افتتاح این شبکه در نظر داریم که فعلا در حد یک طرح است و در صورت نهایی شدن آن را اعلام خواهم کرد.

وی در رابطه با استقبال از شبکه نسیم از سوی مخاطبان در طول پخش آزمایشی آن عنوان کرد: استقبال از این شبکه از آنچه که ما در روز اول فکر می کردیم بیشتر بوده است و تماس‌هایی که در رابطه با این شبکه به ما می شود گواه این ادعا است. من معتقدم که جای چنین شبکه ای در صدا و سیما خالی بوده است که با شکل گیری این شبکه می توان امیدوار بود که نیاز مخاطبان به برنامه های طنز و سرگرمی تا حدودی تأمین شود.

رضایت در پاسخ به این پرسش که آیا این شبکه در حوزه تولید نیز گام خواهد برداشت یا اینکه همچنان به پخش برنامه های آرشیوی مبادرت خواهد ورزید، اظهار داشت: برای تولید نیز فکرهایی شده است، و برنامه‌ ریزی‌هایی نیز در این زمینه شده است که به زودی آنها را به مرحله عمل خواهیم رساند.

قائم مقام شبکه «نسیم» در رابطه با بودجه‌ای که برای این شبکه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این شبکه با کمترین هزینه کاری جدید را دارد انجام می دهد و خوشبختانه تاکنون نیز مشکل بودجه و هزینه نداشته ایم، در بخش تولید نیز افرادی بوده اند که به ما پیشنهاد سرمایه‌گذاری برای تولید و همکاری داده اند.

رضایت در رابطه با استقبال هنرمندان طنزپرداز از این شبکه و نوع همکاریشان با آنها خاطر نشان کرد: البته ما در حوزه فیلم و سریال قطعا تولیدی نخواهیم داشت و تولیدات ما در زمینه آیتم‌های طنز خواهد بود اما با این وجود بسیاری از هنرمندان چهره و شناخته شده عرصه طنز از این شبکه ابراز رضایت داشته اند و تمایل خود برای همکاری با این شبکه را به ما اعلام کرده اند. از حضور این افراد در اتاق‌های فکر، بخش اجرایی، کارشناسی و ... حتما بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.