یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲

کارگردان «تنهای تنهای تنها»: «همسنگار» را در جشنواره فیلم عمار شرکت داده‌ام

احسان عبدی پور کارگردان در نشست نقد و بررسی فیلم «تنهای تنهای تنها »در سینما فلسطین

احسان عبدی‌پور از حضور خود با فیلم «همسنگار» به تهیه کنندگی ادریس عبدی‌پور در چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، احسان عبدی پور کارگردان فیلم تحسین شده «تنهای تنهای تنها» با فیلم داستانی «همسنگار» در چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار شرکت کرد.

این کارگردان در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با این فیلم اظهار داشت: داستان این تله فیلم مربوط به محاصره آبادان و خرمشهر و در حقیقت 30 روز ابتدایی جنگ تحمیلی است. فردی به نام شریف در خارک متوجه این محاصره شده و برای کمک به مردم، با در اختیار گذاشتن لنجش به دو دوست قدیمی خود به آنها کمک می کند تا به چوئبده بروند. اما در راه بازگشت با لنج در دریا اتفاقاتی رخ می‌دهد و لنج متوقف می‌شود. حدود 75 درصد از این فیلم در لنج می گذرد.

وی ادامه داد: این فیلم حدود سه سال پیش در سیمای مرکزی بوشهر تولید شده است و در بخش ویدئویی جشنواره فیلم فجر برنده دو سیمرغ بلورین شده بود، تله فیلم «همسنگار» نگاه خاص و بومی به جنگ دارد، در این فیلم حمید باغکی، عباس جوادی، حسین قفلی، هدی نوریزاد، جعفر بهبهانی، صدیقه صداقت، نیک آزاد، دیانا قیم، سپیده جمالی، مریم ایزدجو، سیدمحسن نبوی و ... بازی کردند که این هنرمندان بازیگران بومی بوشهر هستند.

گفتنی است که فیلم «همسنگار» به کارگردانی احسان عبدی پور، برای حضور در چهارمین جشنواره مردمی عمار در بخش داستان تاریخ انقلاب ارائه شده است که پس از داوری در جشنواره شرکت داده خواهد شد. چهارمین جشنواره مردمی عمار از 13 تا 21 دی ماه برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.