دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹

بار کج «آرایش غلیظ» در بندرلنگه به منزل می‌رسد!

آرایش غلیظ

سعدی گفت: فیلمبرداری«آرایش غلیظ» که برگرفته مثل «بار کج به منزل نمی‌رسد» است در تهران تمام شد و فردا گروه عازم کیش خواهند شد و سپس به بندر لنگه می روند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت الله و تهیه کنندگی سعید سعدی که چند روزی است فیلمبرداری آن در تهران شروع شده است با پایان فیلمبرداری در این لوکیشن فردا عازم کیش خواهند شد.

سعید سعدی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: فیلمبرداری ما در تهران تمام شده است و فردا گروه عازم کیش خواهند شد و سپس عازم بندر لنگه خواهند شد. قرار است فیلمبرداری «آرایش غلیظ» طی ۵۰ جلسه به پایان رسد.

وی ادامه داد:فیلمبرداری ما در بندرلنگه پایان خواهد یافت و اگر طبق برنامه ریزی جلو رویم فیلم به جشنواره فجر خواهد رسید.تاکنون حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، علی عمرانی و هومن برق نورد جلوی دوربین حمید نعمت الله رفته‌اند.

سعدی اظهار داشت:تمام بازیگران ما در کیش بازی خواند داشت و گروه به صورت کامل به لوکیشن کیش اعزام خواهد شد.همچنین باید بگویم هیچ بازیگر دیگری به گروه اضافه نخواهد شد.

تدوین فیلم توسط خشایار موحدیان انجام خواهد شد و در حال مذاکره برای صداگذاری و موسیقی فیلم هستیم و با توافق نهایی اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

نعمت الله فیلمنامه این فیلم که مضمونی در حوزه روابط انسانی دارد را به همراه هادی مقدم‌دوست نوشته است.

داستان «آرایش غلیظ» برگرفته از مصرع «بار کج به منزل نمی‌رسد» است. قصه فیلم داستان یک کلاهبرداری بزرگ و عواقب آن است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.