سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰

سیامک شایقی: وضعیت اکران «ابرهای ارغوانی» سهم من از سینمای ایران است / امیدها به یاس تبدیل نشود!

ابرهای ارغوانی

شایقی درباره وضعیت اکران «ابرهای ارغوانی» گفت: فیلمسازان نیمه مستقلی مانند من شرایط بهتر از این نصیبشان نخواهد شد، فیلم در فصلی اکران می شود که سرما باعث عدم استقبال مخاطبان از سینما می شود.

«سیامک شایقی» درباره وضعیت اکران «ابرهای ارغوانی» به سینماپرس گفت: فیلمسازان نیمه مستقلی مانند من شرایط بهتر از این نصیبشان نخواهد شد، فیلم در فصلی اکران می شود که سرما باعث عدم استقبال مخاطبان از سینما می شود و از سمت دیگر نداشتن سرگروه باعث می شود که سینماهای زیادی برای فیلم در نظر نگیرند و همین تعداد اندک سالن هم سانس های کاملی نخواهند داشت، این وضعیت سهم من از سینمای ایران است! ولی علی رغم همه این مسائل خوشحالم که «ابرهای ارغوانی» اکران می شود و مردم،همکاران،منتقدین به تماشای فیلم خواهند نشست که باعث ارزیابی فیلم خواهد شد.

کارگردان «خواب زمستانی» ادامه داد: باید بعد از اکران «خواب زمستانی» وضعیت کلی را در نظر گرفت و براساس آن ارزیابی کنیم که آیا می شود در این سینما ادامه داد یا خیر؟ شرایط عمومی نشان دهنده این است که روز به روز فیلم ساختن سخت تر می شود و این اتفاق برای نسل من بیشتر وجود دارد، اگر توان این باشد که سرمایه اصلی فیلم برگردد و باعث ادامه حیات من شود، به این وضعیت اکران راضی خواهم بود.

شایقی درباره فعالیت دو سال اخیرش افزود: سینما چند سالی هست که از رونق افتاده است، اکنون با تیم جدید امیدواری هایی بوجود آمده است که امیدوارم به یاس تبدیل نشود.

کارگردان «شراره» در پایان یادآور شد: «ابرهای ارغوانی» مناسب مخاطب عام سینما است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فردا شب افتتاحیه فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی» ساعت 21:00 در سینما آزادی با حضور اهالی سینما و رسانه برگزار خواهد شد.

ابرهای ارغوانی فیلمی به کارگردانی و نویسندگی «سیامک شایقی» ساختهٔ سال ۱۳۹۰ است.

حسین یاری،هانیه توسلی،شبنم مقدمی،بهناز جعفری از بازیگران این فیلم می باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.