چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴

نویسنده «بچه‌های نسبتآ بد» به سراغ «سجّل» می‌رود

پیمان عباسی*

پیمان عباسی ضمن بیان اینکه مشغول نگارش یک فیلمنامه متفاوت با نام «سجّل» است، در رابطه با نگارش دنباله سریال «بچه‌های نسبتا بد» عنوان کرد: براساس علاقه شخصی خود دنباله این سریال را نوشته‌ام اما مشکلات مالی فعلا اجازه ساخت این سریال را نمی‌دهد.

پیمان عباسی، نویسنده سریال «بچه‌های نسبتا بد» در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس در رابطه با نگارش سری دوم این مجموعه اظهار داشت: طرح اولیه این سریال نوشته شده است، اما از آنجا که هنوز بخشی از حقوق دوستان از سری اول «بچه های نسبتا» بد پرداخته نشده است، به همین علت در حال حاضر ساخت سری دوم این سریال شدنی نیست.

 

وی ادامه داد: از سوی دیگر نیز سیروس مقدم درگیر ساخت سریال «پایتخت3» شده است، به همین علت اگر قرار به ساخت این سریال باشد به سال آینده موکول می شود، اما باید بگویم که سری دوم «بچه‌های نسبتا بد» بینندگان درگیر ماجرایی عجیب خواهند شد.

 

عباسی در رابطه با داستان سری دوم این سریال تصریح کرد: سری اول این سریال شخصیت های اصلی با یک پیشنهاد از سوی یکی از زندانیان مواجه می شوند، دو نفر از آنها پیشنهاد وی را قبول کرده و یک نفر نمی پذیرد و این پیشنهاد موجب ایجاد داستانی هیجان انگیز و پر چالش برای آنها می شود.

 

این نویسنده با بیان اینکه نگارش یک سریال جدید را به تازگی آغاز کرده است، در رابطه با آن توضیح داد: به تازگی نگارش مجموعه‌ای جدید به نام «سجّل» را آغاز کرده‌ام، این سریال در ژانر کمدی است و به لحاظ فرم و ساختار بسیار عجیب و به نظر خودم یک قدم جلوتر از سریال «بچه‌های نسبتا» بد قرار می‌گیرد.

 

عباسی در رابطه با داستان سریال «سجل» خاطر نشان کرد: این سریال روایت‌گر داستان سه خانواده از سه طبقه اجتماعی متفاوت است که بدون آنکه خودشان بخواهند زندگیشان بر اثر یک اشتباه با یکدیگر گره می‌خورد، این سریال نیر برای پخش از شبکه اول سیما در نظر گرفته شده است که البته هنوز کارگردان آن هم مشخص نشده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.