چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱

نمایش «دایی وانیا» به صدیقه کیانفر تقدیم شد

دایی وانیا

اکبر زنجانپور در اجرای شب گذشته «نمایش دایی وانیا» این نمایش را به صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار تئاتر سینماپرس، «دایی وانیا» آخرین اثر از 5 نمایشنامه شناخته شده آنتوان چخوف؛ داستان‌نویس و نمایشنامه‌نویس شاخص روس است که از 12 آذر ماه به کارگردانی اکبر زنجانپور پس از 5 سال دوری از تئاتر در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه رفته است.

 

شمسی فضل الهی، اکبر زنجانپور، مسعود دلخواه، محسن حسینی، هوشنگ قوانلو، ماه گل مهر، نجمه کاظم زاده و جمشید حسینی؛ بازیگران این اثر نمایشی هستند، همچنین ادنا زینلیان؛ طراحی لباس، رضا مهدی زاده؛ طراح صحنه، ماریا حاجیها، طراح چهره پردازی، بابک شاه علیزادگان، طراحی نور و فرشاد آذرنیا آهنگسازی نمایش «دایی وانیا» را بر عهده داشته اند.

 

داستان نمایش «دایی وانیا» دررابطه با  خانواده ای است که در کشور روسیه زندگی می کنند و هر یک به دلیلی از زندگی خود  ناراضی اند و با بروز اتفاقات خاص،  شرایط اقتصادی و مسائل عشقی برای آنها امید و یاس هایی به وجود می آید.

 

گفتنی است که اجرای شب گذشته؛ 19 آذر ماه این اثر نمایشی به صدیقه کیانفر پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون کشور تقدیم شد، اکبر زنجانپور در پایان اجرای نمایش «دایی وانیا» خطاب به تماشاگران خود عنوان کرد: سال 47 در دانشگاه افتخار همکاری بر روی صحنه با بازیگری را داشتم که امشب در میان ما حضور دارد، من و عوامل این نمایش اجرای امشب خود را به صدیقه کیانفر تقدیم می کنیم.

 

در ادامه صدیقه کیانفر به روی صحنه آمده و اظهار داشت: سال 47 در سال های جوانی ام با بازیگر نوجوانی همراه بودم که امروز از افتخارهای هنر کشور محسوب می شود، آرزو داشتم دو جوانی که در آن سال ها با هم همکاری داشتیم بتوانیم در سال های پیری نیز در ادامه همان کار با هم در صحنه اجرا داشته باشیم.

 

گفتنی است که نمایش «دایی وانیا» به کارگردانی اکبر زنجانپور، هرشب ساعت 19 در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.