شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰

منوچهر محمدی: «فرشته‌ها با هم می‌آیند» را بعد از شش فیلمنامه قبلی پسندیدم!

منوچهر محمدی

منوچهر محمدی خبر داد که انتخاب فیلم «فرشته ها با هم می آیند» به دلیل فیلمنامه خوب آن است که مهمترین بخش فیلم را تشکیل می‌دهد و آن را پس از رد کردن شش فیلمنامه قبلی نویسنده‌اش پسندیده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فیلم سینمایی «فرشته ها با هم می آیند» به کارگردانی حامد محمدی که اولین تجربه کارگردانی خود را پشت سر می گذارد این هفته به نیمه های فیلمبرداری می رسد و همزمان تدوین ،موسیقی و صداگذاری آن در حال انجام است.

منوچهر محمدی تهیه کننده فیلم در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم در حال فیلمبرداری است و امیدوارم در این هفته بتوانیم 50 درصد از فیلمبرداری را انجام بدهیم.

وی اظهار داشت: 45 جلسه فیلمبرداری برای فیلم طراحی کرده بودیم که تا به الان طبق برنامه‌ریزی پیشرفت داشته‌ایم و گروه با تمرکز در حال تولید فیلم هستند.

محمدی ادامه داد: همزمان با فیلمبرداری فیلم در حال تدوین روی میز میثم موئینی تدوین می‌شود و مهیار علیزاده موسیقی فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» را خواهد ساخت. همچنین صداگذاری را محمد کشفی در استودیو بهمن انجام خواهد داد و امیدوارم با این برنامه فشرده فیلم به جشنواره فجر برسد.

وی افزود: امیدوارم به عنوان کار اول یک کارگردان نظر مخاطبان را جلب کند.این اولین کار حامد محمدی برای ساخت یک فیلم سینمایی داستانی است و او سعی می کند با تمرکز روی فیلم کار کند و من تا به اینجا از کار او خیلی راضی هستم.

محمدی گفت:فیلمنامه مهمترین بخش برای من است و جوانی کارگردان و یا هیچ چیز دیگری برایم مهم نیست. باید به فیلمنامه باور داشته باشم و در راستای دغدغه ها و علایق من باشد.حامد به جز این شش فیلمنامه نوشته بود که من آنها را نپسندیدم و فیلمنامه این کار را خیلی دوست داشتم و امیدوارم فیلم قابل قبولی در بیاید.

محمدی در پایان گفت:فضای فیلمنامه یک فضای خانوادگی است و فیلم مفرحی خواهد بود.

در این فیلم جواد عزتی، نازنین بیاتی، الهام کردا، رضا ناجی و... بازی می‌کنند. «فرشته ها با هم می آیند» فیلمی درباره خانواده‌ای جوان است که جواد عزتی و نازنین بیاتی در آن نقش زن و شوهری جوان را بازی می‌کنند.

این اولین فیلم بلند سینمایی حامد محمدی است که پیش از این فیلمنامه «طلا و مس» و «حوض نقاشی» را به نگارش در آورده است. این فیلم تولید مشترک منوچهر محمدی و حوزه هنری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.