دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷

مرتضی شایسته: «مانکن شدن» را با فیلمنامه جدید می‌سازیم/«آتیش بازی» به فیلم فجر ارسال شد

مرتضی شایسته تهیه کننده در جلسه رئیس سازمان سینمایی با صنوف سینما

مرتضی شایسته؛ درباره فعالیت دفتر هدایت فیلم گفت: «آتیش بازی» را به دفتر جشنواره ارسال کردیم و در حال فراهم کردن مقدمات سه فیلم برای تولید هستیم.

مرتضی شایسته درباره اکران فیلم سینمایی «آتیش بازی» به سینماپرس گفت: این فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر ارسال کردیم و بعد از جشنواره مقدمات اکران آن را فراهم خواهیم کرد.

شایسته در پاسخ به اینکه با توجه به فضای طنز آیا جشنواره فیلم فجر از این فیلم استقبال خواهد کرد، افزود: هدایت فیلم معمولا تولیدات خودش را به جشنواره ارسال می کند و با این کار همراهی خودمان با این رویداد اعلام می کنیم.

این تهیه کننده فعال درباره تولیدات جدید «هدایت فیلم» یادآور شد: مقدمات سه فیلم «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی،«خبر خاصی نیست» به کارگردانی مصطفی شایسته و تله فیلم «دو سویه» به کارگردانی شاهرخ بحرالعلومی در حال انجام است که با برنامه ریزی سعی می شود کلید بخورد.

شایسته درباره ساخت «مانکن شدن» گفت: به دلیل تصحیح فیلمنامه روند ساخت این فیلم چندین بار به تعویق افتاد و در اردیبهشت یا خرداد 93 با فیلمنامه جدید ساخته خواهد شد.

امین حیایی،الناز شاکردوست،سحر قریشی،شقایق دهقان،میر طاهر مظلومی از بازیگران «آتیش بازی» به کارگردانی «بهمن گودرزی» هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.