دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲

فیلمی به تهیه‌کنندگی روح الله شمقدری

بیدل: «روزگاری عشق و خیانت» را به زودی به دفتر جشنواره ارسال می‌کنیم/ یک سریال برای شبکه آی فیلم دارم

داود بیدل

بیدل گفت: آخرین اصلاحات تدوین میکس نهایی را انجام می دهیم و تهیه کننده به زودی فیلم را به دفتر جشنواره ارسال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» به کارگردانی داود بیدل که در پایان مراحل فنی قرار دارد با اتمام میکس صدا توسط تهیه کننده به دفتر جشنواره ارسال خواهد شد.

داود بیدل کارگردان فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت:در حال حاضر مراحل نهایی میکس صدا را پشت سر می گذاریم و پیمان یزدانیان موسیقی این فیلم را به انتها رسانده است و با آخرین اصلاحات تدوین میکس نهایی را انجام می دهیم و  روح الله شمقدری به عنوان تهیه کننده به زودی فیلم را به دفتر جشنواره ارسال خواهد کرد.

بیدل گفت: موضوع ما انقلاب اسلامی است. یک خانم که استاد دانشگاه است به همراه دخترش به زمان قبل از انقلاب می روند و ما قصه ای را در آن زمان روایت می کنیم.

بیدل در ادامه اظهار داشت: من به عنوان تهیه کننده اخیرا یک سریال را به انتها رسانده ام و در حال تدوین این مجموعه هستیم. سریال «قاب خاطره» برای شبکه آی فیلم است و در 26 به کارگردانی محمد حجت ذیجودی ساخته شده است و خودم تدوین آن را بر عهده دارم. مانی جعفر زاده موسیقی این مجموعه را خواهد ساخت.

بیدل ادامه داد:در سال آینده یک فیلم سینمایی با موضوعات اجتماعی خواهم ساخت و از الان به فکر تهیه یک فیلمنامه خوب هستم.
 

نظرات

  • زهرا ۱۳۹۲/۱۱/۱۲ - ۱۶:۵۷
    0 0
    به نظرم داستان محتوای جالبی داره.لوکیشن فیلم خیلی خوبه و قشنگ ترین کاری که انجام شده اینه که هم به مردم وهم به هنرمندان سایر شهرها احترام گذاشته شده وصرفا چون گروه ازتهران به این منطقه عازم شده از هنرمندان تهرانی بصورت کلیشه ای استفاده نشده.حضور بازیکنان شهرستانی موضوع داستان را برای بیننده جذاب تر میکنه وتصوربیننده بر این پایه شکل میگیرد که داستان واقعی است.چیزی که ما این روزها خیلی کم در سینمای ایران میبینیم هم ازلحاظ موضوع هم محتوا و هنرپیشه ها.آقای بیدل خسته نباشید به امید موفقیت روز افزون شما......منتظر کارهای بعدی شما هستیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.