سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵

در گفتگو با سینماپرس

شاهسواری: بودجه «مزار شریف» بسیار پایین تر از پروژه های مشابه است/ یک فیلم معمولی با ۹۰۰ میلیون ساخته می شود

منوچهر شاهسواری

شاهسواری گفت: صحبت‌هایی که درباره بودجه زیاد فیلم می‌شود صحیح نیست و در حال حاضر یک فیلم معمولی با ۹۰۰ میلیون تومان ساخته می‌شود. فیلم «مزار شریف» با ارقامی که پروژه‌های شبیه این ساخته می‌شوند قابل مقایسه نیست و خیلی پایین‌تر است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس پیش‌تولید فیلم سینمایی «مزار شریف» که چندین ماه است آغاز شده است پس از پایان مراحل انتخاب لوکیشن و اتمام ساخت دکور تا ۱۵ روز آینده کلید زده می شود.

منوچهر شاهسواری در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: تقریبا تمام لوکیشن ها را انتخاب کرده‌ایم و ساخت دکور نیز به انتها رسیده است و امیدوارم تا ۱۵ روزآینده فیلم را کلید می‌زنیم. در حال مذاکره با بازیگران برای حضور در فیلم «مزار شریف» هستیم و هنوز با کسی به توافق نهایی نرسیده‌ایم. تا الان با هیچ کس قرار داد نبسته ایم.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی ما برای تولید این فیلم حدود سه ماه است که امیدوارم در زمان کمتری بتوانیم فیلم را به پایان برسانیم.

شاهسواری گفت: صحبت های که درباره بودجه زیاد فیلم می شود صحیح نیست و در حال حاضر یک فیلم معمولی با ۹۰۰ میلیون ساخته می شود و فیلم «مزار شریف» با ارقامی که پروژه‌های شبیه این ساخته می شوند قابل مقایسه نیست و خیلی پایین تر است.

منوچهر شاهسواری تهیه‌کننده «مزار شریف» گفت: در حال حاضر مراحل پایانی ساخت دکور را طی می‌کنیم. اواخر آذرماه فیلم در تهران کلید می‌خورد. از میانه فیلمبرداری عازم افغانستان خواهیم شد. تقریبا سه ماه فیلمبرداری طول خواهد کشید. تاکنون حضور علیرضا زرین‌دست فیلمبردار، مشکین مهرگان مدیر هنری، حسن زاهدی مدیر صدابرداری، مسعود فیروزه مدیر تولید، محمد معصومی دکور، مهدی شریزاد دستیار و برنامه‌ریز در این پروژه قطعی شده است. مذاکره با بازیگران احتمالی در حال انجام است.

«مزار شریف» به کارگردانی حسن برزیده فیلمی درباره شهادت دیپلمات‌های ایرانی در افغانستان است. این فیلم محصول حوزه هنری است. برزیده ساخت فیلم‌های «دکل»، «روایت سه‌گانه»، «پرواز خاموش» و … را بر عهده داشته است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.