سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵

نسیم ادبی با «حراج» به جشنواره فیلم فجر می‌رود

نسیم ادبی

تصویر برداری فیلم سینمایی «حراج» به کارگردانی حسین شهابی، به پایان رسیده و این فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر مراحل پایانی خود را سپری می‌کند، ادبی از بازیگران این فیلم سینمایی عنوان کرد: «حراج» فیلمی است که دغدغه‌های اجتماعی دارد.

نسیم ادبی، بازیگر تئاتر و سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با فعالیت‌های اخیر خود عنوان کرد: به تازگی تصویر برداری فیلم سینمایی «حراج» به کارگردانی حسین شهابی را به پایان رساند‌ایم، این فیلم برای حضور در سی‌دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر مراحل پایانی خود را به پایان می‌رساند.

 

وی در رابطه با داستان فیلم سینمایی «حراج» و نقش خود در آن اظهار داشت: داستان این فیلم در رابطه با زنی است که همسرش بدون اطلاع وی با زن دیگری ازدواج می‌کند و پس از مدتی همسر دوم مرد مهریه‌اش را به اجرا گذشته و به این ترتیب زن درگیر مسائل شوهرش که به زندان افتاده است، می‌شود. من در این فیلم در نقش دوست صمیمی این زن هستم که با هم پیگیر این مسائل شده و دچار اتفاقاتی می‌شویم.

 

این بازیگر تصریح کرد: «حراج» فیلمی است که دارای دغدغه‌های اجتماعی است، و رویکرد این فیلم به مسئله خیانت بسیار جذاب و غافلگیر کننده است، یکی از ویژگی‌های این فیلم سینمایی این است که همه بازیگرانی که در آن حضور یافته‌اند بازیگران عرصه تئاتر هستند.

 

گفتنی است، فیلم سینمایی «حراج» به کارگردانی حسین شهابی و با بازی فریبا خادمی، نسیم ادبی، مهسا آبیز، مریم سرمدی، محمدرضا‌علیمردانی، محمد کارت، گیتی قاسمی، فرهاد مهدوی، محمد کارهمت، عصمت رضاپور، پریا ابراهیمی، سونیا شیرازی، مرجان قمری و احمد شهابی تولید شده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.