سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹

«خط ویژه» کیایی در دقیقه 90 به جشنواره فجر رسید

خط ویژه

فیلم سینمایی «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی، 30 آذر ماه به دبیرخانه سی و دومین جشنواره فیلم فجر فرستاده شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، تصویربرداری فیلم سینمایی «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی، با تدوین همزمان خود، چهارشنبه؛ بیست و هفتم آذر ماه به اتمام رسید و در دقیقه ۹۰ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر راهی جشنواره شد تا هیات انتخاب آن را بازبینی کنند.

برپایه این گزارش منصور لشکری قوچانی؛ تهیه کننده «خط ویژه» در گفت و گو با سینماپرس از آخرین اخبار این فیلم سینمایی خبر داد و گفت: موسیقی و صداگذاری این فیلم هنوز باقی مانده که قرار است تا ۱۵ دی ماه کار صدابرداری و موسیقی آن هم تمام شود که فیلم کامل را به جشنواره تحویل دهیم. موسیقی فیلم را آرمان موسی پور می سازد و صداگذاری آن را هم مهران ملکوتی انجام می دهد.

این تهیه کننده افزود: فیلم سینمایی «خط ویژه» یک فیلم سینمایی مستقل است که در سینمای شخصی ساخته شده و در رابطه با توزیع ناعادلانه ثروت در جامعه است که باعث می شود پول هنگفتی به دست جوان هایی برسد که مشکلاتی را برای آن ها به وجود می آورد و این دغدغه ای که در جامعه برای همه ما وجود دارد نبود عدالت توزیع ثروت است. امیدوارم که این فیلم در جشنواره امسال دیده شود چون فیلمنامه و قصه خوبی دارد.

وی گفت: نکته نگران کننده ای که وجود دارد این است که در جشنواره امسال تمام کارگردان های صاحب نام فیلم دارند. اما ما توقع داریم که داوران به فیلم بها دهند و نه به اسم کارگردان. امیدوارم براساس فیلم و موضوع و ساخت آن در جشنواره تصمیم گیری شود البته باورمان این است که افرادی که امسال در جشنواره هستند و جشنواره را باشعار امید اغاز می کنند، همین دیدگاه را دارند.

در فیلم سینمایی «خط ویژه» بازیگرانی چون: مصطفی زمانی، هانیه توسلی، هومن سیدی، میلاد کیمرام، محسن کیایی، پریناز ایزدیار، میترا حجار، و سام قریبیان به ایفای نقش پرداخته اند.

گفتنی است؛ از عوامل این فیلم سینمایی می توان به مسعود جعفری جوزانی و منصور لشکری قوچانی: تهیه‌کنندگان، نویسنده و کارگردان: مصطفی کیایی، صدابردار: امیر نوبخت، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، دستیار کارگردان: هومن خواجه نوری، برنامه ریز: رضا بختیاری، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح لباس: رعنا امینی، منشی صحنه: نفیسه ذاکری، عکاس: محمد فوقانی و مدیر تولید: میثم کائد و مدیر روابط عمومی: میترا سپهری اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.