سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶

نیلوفر شهیدی: شخصیت «منیژه» سریال «رخنه» از من خیلی دور بود

نیلوفر شهیدی

«رخنه» عنوان سریالی به کارگردانی حسین تبریزی است که برای پخش از شبکه دوم سیما، تولید می شود، بازیگر این سریال با بیان اینکه در رخنه برای اولین بار ایفاگر نقشی مکمل است، تصریح کرد: شخصیت «منیژه» فعالترین زن در این سریال است.

نیلوفر شهیدی؛ بازیگر سریال «رخنه» در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس در رابطه با داستان و نقش خود در این سریال اظهار داشت: داستان این سریال در رابطه با مردی به نام وحید است که صاحب یک کارگاه ساخت ابزار تعزیه و عزاداری است که دچار یک مشکل می شود، من در این سریال در نقش «منیژه» خواهر وحید حضور یافته ام که در واقع برای اولین بار است که در یک فیلم در نقش مکمل حضور دارم.

وی ادامه داد: شخصیت «منیژه» یک زن جنوب شهری و مادر یک دختر سه ساله است، باید گفت منیژه فعالترین زن قصه و نمونه کامل و واقعی یک زن ایرانی است، این شخصیت یکی از دوست داشتنی ترین شخصیت هایی است که من تا امروز ایفای آن را بر عهده داشته ام. «منیژه» از من خیلی دور بود اما با هدایت و راهنمایی های حسین تبریزی توانستم که از عهده ایفای آن برآیم.

شهیدی تصریح کرد: فیلمبرداری این سریال همچنان ادامه دارد و احتمالا تا زمان پخش نیز همچنان ادامه خواهد داشت، زیبا بروفه، علیرضا جلالی تبار، عنایت بخشی، امیر غفارمنش، رحیم نوروزی و... از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

این بازیگر با بیان اینکه سریال «رخنه» یک کار مناسبتی محسوب می شود و برای ایام ماه صفر تولید شده است، خاطر نشان کرد: پیش از این در دو سریال «ملکوت» و «بوی باران» که آن ها نیز کارهایی مناسبتی بودند حضور داشتم اما واقعیت این است که من به عنوان یک بازیگر تفاوت زیادی میان کار مناسبتی و غیر مناسبتی نمی بینم اما خوب از سوی دیگر نیز فکر می کنم که سریال های مناسبتی در میان مخاطبان محبوب هستند و یک سریال می تواند به اقتضای زمان و شرایط پخش خود بر روی مخاطب خود تاثیر زیادی بگذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.