جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰

همراه با جشنواره فیلم فجر؛

محسنی‌نسب: به جایزه گرفتن «لامپ صد» از فیلم فجر بسیار امیدوارم/ فیلم زنگ خطری برای جوانان است

لامپ صد

کارگردان حاضر در سی و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: خیلی به اینکه فیلمم در جشنواره جایزه بگیرد امیدوارم. یکی از دلایلی که من راغب شدم «لامپ صد» را کار کنم این بود که به جوانان در مورد مواد مخدر شیمیایی و مصرف آنها هشدار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فیلمبرداری فیلم سینمای «لامپ صد» سه روز است که به اتمام رسیده و با اتمام مراحل فنی نسخه نهایی آن برای حضور در فجر آماده خواهد شد.

محسن محسنی نسب در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: سه روز است که فیلمبرداری «لامپ صد» به پایان رسیده و نسخه اولیه به دفتر جشنواره ارسال شده است و با اتمام مراحل فنی نسخه نهایی آماده نمایش در فجر خواهد بود.

وی ادامه داد: بهرام دهقانی در استودیو بهمن در حال تدوین نهایی فیلم است و صداگذاری آن بر عهده مهران ملکوتی است و یحیی سپهری موسیقی فیلم را خواهد ساخت.

محسنی نسب اظهار داشت: در دو مرحله کار کردیم و مجموعا ۴۵ جلسه فیلمبرداری کردیم که از نتیجه نهایی خیلی راضی هستم و فیلم آبرومند و شریفی ساخته ایم.

وی گفت: هر فیلمی در جایی جایزه می گیرد پاداش زحماتش را می گیرد و ما هم برای اینکه فیلم «لامپ صد» در فجر دیده شود خیلی امیدواریم.جوایز جشنواره به رای ۵ نفر است و بسته به علاقه و سلیقه آنها به فیلم ها داده می شود، اما من درباره «لامپ صد» امیدوارم تعداد زیادی از آرا را به دست آورد و آن آراء مخاطبین است.

محسنی نسب در مورد دغدغه اش برای پرداختن به مواد مخدر اذعان داشت: یکی از دلایلی که من راغب شدم «لامپ صد» را کار کنم این بود که جوان ها عاقبت رفتن سمت مواد اعتیادآور و مخصوصا مواد شیمیایی را ببینند و این فیلم زنگ خطری است برای عاقبت رفتن به سمت این مواد شیمیایی.

محسنی نسب گفت: سعید آقاخانی به خوبی از عهده کارگردانی بر آمده است و خیلی خوب در این فیلم کار کرده است و به نظرم یک سینمای شریف و یک فیلم قابل بحث را سعید آقاخانی ساخته است و اگر صادقانه به فیلم نگاه شود فیلم حائز ارزش های زیادی است ،خصوصا گریم های که آقای عبدالله اسکندری برای «لامپ صد» انجام داده است.

 محسن تنابنده، ساره بیات، مسعود کرامتی، علیرضا اوسیوند، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و حمید لولایی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

«لامپ صد» با نام قبلی هیولا نوشته سعید آقاخانی است و داستان زندگی فرزین با بازی محسن تنابنده را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده‌اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی می‌کند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.