پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰

فیلم های سینمایی تلویزیون در آخر هفته/

از «شیدایی» عسگرپور تا «بشارت منجی» طالب زاده روی آنتن تلویزیون

لوگو تلویزیون

شبکه های مختلف سیما فیلم های سینمایی متنوعی را برای پخش از شبکه های مختلف در نظر گرفته است که از آن جمله می توان به فیلم تلویزیونی «شیدایی» و بشارت منجی» اشاره کرد.

 

 

جدول فیلم های سینمایی تلویزیون در آخر هفته

شبکه    نام فیلم  روز و ساعت پخش    کارگردان               توضیحات
  یک «شكار عدالت»،(کانادا)   پنجشنبه 5 دي ماه ساعت 22  چارلز بينام  لوئيز آربور بازپرس ويژه كميته بازرسي بين المللي جنايات جنگي، با حضوردر يوگسلاوي متوجه می شود که فرماندهان نظامي كه عوامل اصلي اين جنايات و بي عدالتي ها بوده اند از طرف سازمان ملل، دولت امريكا و ناتو حمايت مي شوند...
  یک

«ذهن خاموش» (ایران)

 جمعه 6 دي ماه ساعت 14:50   مهرداد خوشبخت  مردي پس از هشت ماه بر روي تخت بيمارستان از كما خارج مي شود، وی که حافظه اش را از دست داده است...
  یک  « مختارنامه ( دليران ايران 2 )»   جمعه 6 دي ماه ساعت 14:50  داود میرباقری   مردم ايران در مبارزه مختار به او خدمات ارزنده اي ارائه مي دهند و به عنوان دوستدار شيعيان شناخته مي شوند.
   دو  « جايي براي پادشاهي »(امریکا)  پنجشنبه 5 دي ماه ساعت 8 صبح  اسپيك جونز  مكس پسربچه اي عجيب است ، او افكار خيال پردازانه اي دارد، پس از يك روز برفي او يك خانه ي برفي مي سازد كه به هنگام بازي با دوستان خواهرش ، آنها خانه يخي او را خراب مي كنند..
  دو  « اتل متل توتوله » (ایران)   پنجشنبه 5 دي ماه ساعت 14:30   محمد جعفري هرندي  جاهل خان با درس خواندن دانش آموزان یک مدرسه مخالف است و سعی می کند به هر طریقی مانع درس خواندن آنها بشود.
  دو  « خط مقدم » (ایرلند، المان، انگلیس، سوئد)  پنجشنبه 5 دي ماه ساعت 21  ديويد گليسون  جويومبا متفكري از كشور كنگو است كه سال ها در آنجا در پي ايجاد صلح در بين قبايل متخاصم بوده است. اما با تحريك كشورهاي غربي، فعاليت هاي او به نتيجه نرسيده و در نهايت ...
 دو  انيميشن«افسانه ساسكواچ »  جمعه 6 دي ماه ساعت 8   توماس كاليكوت  مگي به همراه خواهرش كريستي و پدرش به منطقه‏اي در ميان جنگل‏ها كوچ مي‏كنند. دولت تصميم دارد كه در اين منطقه سدي براي جمع‏آوري آب و توليد برق بسازد و پدر مگي مهندس اين سد است.
 دو  « مادر من » (سوئد و ایرلند)  جمعه 6 دي ماه ساعت 17:30  كلاوس هارو  تاپي ماجانيمي و ماريانا مارجالا در اين فيلم به تهيه كنندگي ايلكا ماتيلا بازی کرده اند.
 دو  «وقت سیب»(ایران)  جمعه ۶ دی ماه ساعت ۲۳  امید لطفی   جواهر زن میانسالی است که گذشته خود را به یاد می آورد. وی در دوران نوجوانی والدین خود را از دست داده و مسئولیت خواهر و برادرانش را بر عهده می گیرد.
 سه  «برت و دیکی»(انگلیس)  پنجشنبه ۵ دی ماهساعت 30: 15  دیوید بالیز   برت بوشنل و ریچارد کلی در رشته قایقرانی در ایالت آکسفورد شایر فعالیت می‌کنند. به انتخاب مربی برت و دیکی در مسابقات دو پارو هم تیمی می‌شوند...
 سه  «شیدایی (قسمت اول)»  پنجشنبه ۵ دی ماه ساعت ۱۹  محمد مهدی عسگرپور  جوانی که به دلیل عارضه قلبی مرگش نزدیک است و به همین خاطر وصیت نامه‌ای می‌نویسد تا یکی از اطرافیانش مالک دارایی‌های او شود اما پس از مدتی او عاشق دختری به نام لیلا می‌شود و زندگی‌اش تغییر می‌کند.
 سه  «شکارچی جنایتکاران»(امریکا)   پنجشنبه ۵ دی ماهساعت30: 23  مایکل مان  یک مامور مستعفی اف بی‌ای به نام ویلیام گراهام  در حل معماهای پیچیده جنایی تبحر دارد، اما در آخرین پرونده‌ای که وارد می‌شود علیرغم دستگیری یک قاتل زنجیره‌ای روانی، مشکلات روحی زیادی برایش به وجود می آید...
 سه  «شبکه سری»(اتریش و آلمان)  جمعه ۶ دی ساعت 30: 9  ژوزف ویلزمیر  کاترینا واگنر پسرش نیکلای را به سن پیترزبورگ می‌آورد تا مزار پدرش را ببیند. اما نیکلای توسط گروهی دزدیده می‌شود..
 سه «شرکت»(امریکا)  جمعه۶ دیماه ساعت ۱۶  سیدنی پولاک  مک دیر جوان که به تازگی از دانشکده حقوق فارغ التحصیل شده، از سوی یک شرکت عظیم تجارتی در ممفیس به عنوان مشاور حقوقی استخدام می‌شود. او و همسر جوانش به ممفیس می‌روند.
 چهار  «عدد دقیق»(چین)  پنجشنبه ۵ دی ماه ساعت ۱۶  ایون جین پنگ  سوک معلم ریاضی است که به حل مسائل حل نشده ریاضی علاقه زیادی دارد. او در یکی از روز‌ها از خانه همسایه سر و صدایی می‌شنود و ناخواسته متوجه می‌شود که بر اثر یک حادثه زن همسایه موجب مرگ شوهر سابق خود شده است
 چهار  «مکعب۲»)(کانادا)  جمعه ۶ دی ماه ساعت ۱2  اندرو سکولا  چند مرد و زن غریبه ناگهان در یک اتاق مکعبی بیدار می‌شوند و پس از اندکی جستجو یکدگر را پیدا می‌کنند. آن‌ها تلاش می‌کنند راه خروج را بیابند درحالی‌که...
 چهار  «بشارت منجی»(ایران)  جمعه ۶ دی ماه ساعت 30: 20  نادر طالب زاده  فلسطین، در سال ۲۹ میلادی، در عصری که جهان متمدن آن روزگار به صورت آوردگاه دو قدرت بر‌تر ایران و روم درآمده، متحدان فلسطین، شامل جلیل، سامریه و یهودیه، در حوزه استیلای امپراتوری روم قرار دارند. انحطاط و تباهی بر تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، و اقتصادی عبرانیان سایه افکن شده...
 تهران  «پی‌تر بل ۱»(المان و هلند)  پنجشنبه ۵ دی ماه ساعت ۱۳  ماریا پیترز  پیتربل پسربچه ایبازیگوش است که شیطنت‌هایش درمحله و مدرسه باعث دردسرهای کوچکی می‌شود.
 تهران  «گروگان»(المان و امریکا)  دقیقه بامداد روز جمعه ۶  فلورنت امیلیو  جف تالی مذاکره کننده سابق پلیس است که کارش را از دست داده و از شهر خارج می‌شود و شاهد یک گروگانگیری می‌شود که...
 تهران  «پی‌تر بل ۲»  جمعه ۶ دی ماه ساعت 15: 9  ماریا پیترز  یک سرقت ازخانه ژوزف انجام می‌شود و او دوباره تقصیر را به گردن پی‌تر می‌اندازد و پی‌تر به زندان می‌افتد.
 تهران  «سرقت الماس»(امریکا)  جمعه ۶ دی ماه ساعت 30: 13  پی‌تر یاتس  فردی به نام جان به همراه سه نفر دیگر اجیر می‌شوند که الماسی را از موزه سرقت نمایند در حین سرقت کسی که الماس همراهش است دستگیر می‌شود و الماس را قورت می‌دهد.
 شما  «قدم‌های بارانی»(ایران)  پنجشنبه ۵ دی ماه ساعت ۲۳  علی ایمانی  فردی در زلزله بم همه اعضای خانواده‌اش را ازدست می‌دهد وتن‌ها پسر برادرش ازکل خانواده باقی می‌ماند که وی سرپرستی او را برعهده می‌گیرد.
 شما  «مه لقا»(ایران)  جمعه ۶ دی ماهساعت30: 13  حسین پورستار  شوهرمه لقا درپی رفتن به دنبال شی عتیقه (گردنبند) گرانب‌ها با تنی خون آلود و زخمی به خانه بازمی گردد و جان می‌سپارد و نشانه‌های از آن را به همسرش مه لقا می‌گوید.
 قران  حمکت پنهان  جمعه ۶ دی ماه ساعت ۱۵  ...  ...
 آموزش  «پدر پر افتخار من»  جمعه ۶ دی ماه ساعت ۱۰  ایو روبر،  ارسل پسری است که راوی داستان کودکی خودش است که با تولد او آغاز می‌شود.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.