یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸

زرگرنژاد: لوکشین‌های فیلم «پایان خدمت» جایی بود که خودم سرباز بودم

پایان خدمت

کارگردان فیلم سینمایی «پایان خدمت» گفت: بعضی از لوکیشن های فیلم همان جایی بود که خودم در زمان خدمتم در آنجا بودم و همه عوامل برای رسیدن به یک شرایط تولید خوب به من کمک کردند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فیلم سینمایی «پایان خدمت» به کارگردانی حمید زرگر نژاد و تهیه کنندگی علیرضا جلالی برای حضور در جشنواره فیلم فجر به طور همزمان تدوین ،صداگذاری، اتالوناژ و در مرحله ساخت موسیقی است.

حمید زرگر نژاد؛ کارگردان در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم سینمایی «پایان خدمت» به طور همزمان تدوین، صداگذاری، اتالوناژ(تصحیح رنگ) و در مرحله ساخت موسیقی است و فیلم را به چند پرده تقسیم کرده ایم که این مراحل را به طور همزمان با هم انجام دهیم. تدوین فیلم را رضا سورانی انجام می دهد و در مرحله برش نهایی است، صداگذاری «پایان خدمت» توسط امین میر شکاری و موسیقی را امیر توسلی خواهد ساخت. امیدوارم تا ۱۵ دی ماه این مراحل تمام شود.

زرگرنژاد ادامه داد: نسخه ای که به دفتر جشنواره ارسال کردیم بدون صداگذاری و موسیقی است و نسخه تدوین نهایی هم نشده بود.

وی افزود: ۵۰ جلسه فیلمبرداری داشتیم و فیلم بر اساس طرح قصه ای که از قبل داشتم را نوشتم و به علیرضا افخمی دادم و افخمی فیلمنامه را نوشت. من از قبل کار های افخمی را دنبال می کردم و کار هایش را دوست داشتم. قرار بود فیلمنامه ای دیگر با او کار کنم ولی با طرحی که من برای او تعریف کردم از من خواست که همین فیلمنامه را کار کنم.

زرگر نژاد ادامه داد: داستان فیلم درباره یک سرباز است که ماموریتی به او داده می شود و بر خلاف دستور مافوق خود عمل می کند و رابطه خیلی صمیمی که سرباز با مافوق خود دارد باعث حوادث بعدی این فیلم خواهد شد. «پایان خدمت» یک فیلم جاده ای است که در ۵۲ لوکیشن های متعدد ساخته شد.

زرگر نژاد گفت: بعضی از لوکیشن های فیلم همان جایی بود که خودم در زمان خدمتم در آنجا بودم و همه عوامل برای رسیدن به یک شرایط تولید خوب به من کمک کردند.

وی افزود: قبل از شروع کار با سعید راد صحبت کردم و او فیلمنامه را پسندید. سعید راد ویژگی های نقشی که بازی می کرد را به خوبی می شناخت و به همین سبب ارتباط خوبی با نقش برقرار کرده بود و در همه موارد با هم مشورت می کردیم. هیچ سوالی نبود که روی آن بمانیم و نقطه گنگی وجود نداشت. سعید راد نقش یک افسر نظامی را بازی می کند و درباره جمشید مشایخی هم باید بگویم که آرامش خاصی در صحنه داشت و نقش کوتاه و خیلی کلیدی دارد که بازی تاثیر گذاری ارائه می دهد. «پایان خدمت» تجربه گران بهایی برای من بود.

زرگر بیان داشت: دو ماه دور خوانی داشتیم و نقش پسر و دختری که در فیلم بازی می کنند خیلی کلیدی است و فیلم حول آن ها می چرخد و فکر می کنم امیر جلیلی خیلی خوب بازی کرد. او خیلی تمرین کرد و همراه خوبی بود.سختی های زیادی داشت ولی با حمایت تهیه کننده فیلم خوبی ساختیم. مهم است که تماشاچیان ارتباط خوبی با فیلم برقرار کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.