یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹

«ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» صداگذار خود را شناخت

ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه

ابراهیم ابراهیمیان؛ کارگردان فیلم سینمایی «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» از صداگذاری این فیلم خبر داد و گفت: کار صداگذاری این فیلم را علیرضا علویان انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، به گفته ابراهیم ابراهیمیان؛ کارگردان فیلم سینمایی «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» را علیرضا علویان صداگذاری می کند.

بر پایه این گزارش فیلم سینمایی «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» که با حضور صابر ابر و نازنین بیاتی در 29 جلسه فیلمبرداری شده است نسخه ای از آن پنجشنبه گذشته برای بازبینی هیات انتخاب فیلم فجر به دبیرخانه سی و دومین جشنواره فیلم فجر ارسال شده است.

در این فیلم که نخستین اثر بلند سینمایی «ابراهیم ابراهیمیان» محسوب می شود، صابر ابر، نازنین بیاتی، پریوش نظریه، رابعه مدنی، نقی سیف جمالی و سورن مناچکیان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ریحان و طاها مدتی است به واسطه یک آگهی در روزنامه مشغول پرستاری از پیرمردی به نام منوچهر آصف هستند. به زودی در خانه آصف حوادثی رخ میدهد که طاها و ریحان را دچار استیصال کرده و آنها را بر سر دوراهی تصمیم گیری قرار می دهد و ...

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:نویسنده فیلمنامه: سارا سلطانی، ابراهیم ابراهیمیان، کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان، مدیر فیلمبرداری:  علیرضا برازنده، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، طراحان گریم: فاطمه کمالی، زهرا کمالی، عکس: مهدی دلخواسته، منشی صحنه: ندا آصف، مجری طرح و برنامه ریز: سحر صباغ سرشت، سرمایه گذار: وحید جمالی، تهیه کننده: حسن کلامی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.