جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۹

سحرخیز با جلوه‌های ویژه رایانه‌ای سه فیلم به فیلم فجر می‌آید

امیر سحرخیز

امیر سحرخیز در سی و دومین جشنواره فیلم فجر جلوه‌های ویژه رایانه‌ای فیلم های ملبورن، کلاشینکف و اشباح را انجام داده است.

امیر سحرخیز از انیماتورهای ایرانی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، از انیمیشن جدید خود خبر داد وگفت: در حال تهیه یک مجموعه انیمیشن با همکاری موسسه صبا هستم به نام «آدمک» که مجموعه ای از کارهای ووله ای با موضوعات اغلب اجتماعی متفاوت  است.

وی افزود: موسسه صبا مسئولیت نگارش فیلمنامه «آدمک» را بر عهده دارد و شاهی و راوند کار فیلمنامه را انجام می دهند. انیمیت را یعقوبی انجام می دهد و کم کم به اعضای گروه اضافه می شود. یک بخشی از کارگردانی کار را خودم انجام می دهم و بخش دیگر را هدی مسعودی انجام می دهد.

سحرخیز در رابطه با کار جدید انیمیشن کوتاه حود گفت: این کار یک کار مستقل برای خودم است که در مرحله نگارش قرار دارد یک انیمیشن کوتاه به نام «پنجره» که تهیه کننده آن هم فعلا خودم هستم.

وی از فعالیت های جشنواره سی و دوم فیلم فجر خود نام برد و افزود: جلوه های ویژه رایانه ای فیلم «ملبورن» نیما جاوید و «کلاشینکف» سعید سهیلی و یک بخش هایی از فیلم «اشباح» داریوش مهرجویی را انجام داده ام.

سحرخیز در رابطه با تیتراژ و عنوان بندی خاطرنشان کرد: خیلی وقت است که درگیر تیتراژ نیستم. یکی دو تا تجربه برای این کار کافی بود و من خیلی درگیر آن نشدم.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.