جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰

کلاهداری: «شاباش» یک فیلم تجاری است/ حضور اکبر عبدی در فیلم جوانی چون من، لطفی بی‌نهایت بود

شاباش

کارگردان فیلم «شاباش» کار کردن با اکبر عبدی را تجربه‌ای فوق العاده اعلام کرد و گفت: همین که وی جلوی دوربین جوانی مثل من قرار گرفت لطفی بی نهایت به من بود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس حامد کلاهداری که در سومین تجربه سینمایی خود فیلم «شاباش» را جلو دوربین برد به دلیل مشکلات مالی موفق نشد که فیلم خود را به جشنواره فیلم فجر برساند و در آخرین مراحل فنی از حضور در این جشن سینمایی باز ماند.

وی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت:فیلم سینمایی «شاباش» توسط امیر کیوان خاقانی انجام شده است و به دلیل مشکلات مالی موفق نشدیم صداگذاری و موسیقی فیلم را آماده کنیم ولی ظرف چند روز آینده تکلیف صدا و موسیقی فیلم را هم مشخص می کنیم.

وی افزود:فیلم قصه یک خیاط است که عبا و عمامه می دوزد و خیاط لباس روحانی است. در عروسی خواهر زاده او اتفاقی می افتد که لحظات کمیکی در دل فیلم باز می شود. آدمی که معتمد محل است وارد کار هایی می شود که در شان او نیست.

کلاهداری گفت:یکی از آرزو های من این بود که با اکبر عبدی کار کنم و او بازیگر فیلمم باشد.عبدی با بعضی بازیگران غیر قابل قیاس است،به خصوص بازیگرانی که تازه وارد سینما شده اند و فقط به  زیبایی آنها توجه شده است. کار کردن با اکبر عبدی تجربه تجربه فوق العاده ای بود. او نقش را درست در آورد  و همین که جلو دوربین جوانی مثل من قرار گرفت لطف بی نهایتی به من بود.مهم ترین اتفاق این فیلم حضور اکبر عبدی در این فیلم است.

وی افزود:حسن خلیفه‌دوست تهیه کننده فیلم «شاباش» است و مجری طرح و سرمایه گزار اصلی فیلم حسن صاحب ابرقانی است.

کلاهداری در پایان گفت:فکر می کنم با یک فیلم سینمای بدنه بتوانم مخاطبان را جذب کنم و این فیلم یک فیلم تجاری و به دور از کلیشه های مرسوم کار شریفی است که امیدوارم حداقل بازگشت سرمایه را داشته باشد و البته متفاوت ترین فیلم من است.


اکبر عبدی، كامبيز ديرباز، رضا رويگری، مرجانه گلچين، نيما گرانی، سارا خوئينی ها، اليزابت امينی، زهره حميدی و كامران فيوضات در این فیلم بازی می کنند.
 

برچسب‌ها

نظرات

  • درین ۱۳۹۲/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۸
    2 0
    امیدوارم اقای کلاهداری در کارگردانی فیلم خلاقیت بخرج داده وفقط به نقش افرینی قدرتمند استاد عبدی متکی نباشد چون یک اثر با کارگردانی خوب بازی خوب تدوین و صداگذاری خوب ارزشمند میشود نه اینکه با استفاده از بازیگر توانایی چون اکبر عبدی کار برای کارگردانهای تازه کار اسان شده و راحت فیلم را به پایان برسانند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.