دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷

یلدا جبلی عنوان کرد:

خلعتبری موسیقی «داره صبح میشه» را می‌سازد

داره صبح میشه

کارگردان فیلم سینمایی «داره صبح میشه» گفت: تدوین را خودم انجام خواهم داد و موسیقی توسط «فردین خلعتبری» ساخته خواهد شد .

یلدا جبلی که به تازگی فیلمبرداری «داره صبح میشه» اولین فیلم سینمایی خود را به اتمام رسانده است به سینماپرس گفت: این فیلم  چهار داستان عاشقانه را در یک شب تا صبح روایت می کند و شخصیت های اصلی چهار  قصه با یکدیگر ارتباط دارند.

وی درباره نوع روایت این فیلم افزود: فیلمبرداری به شکلی انجام شد که در مونتاژ دو گزینه روایت موازی و جداگانه را داشته باشم و در رابطه با نوع روایت در مرحله مونتاژ تصمیم خواهم گرفت اما به احتمال زیاد  به شکل موازی جلو خواهم رفت.

کارگردان تله فیلم «این جاده دو طرفه است» در پاسخ به اینکه چقدر تجربه تدوین به ساخت این فیلم کمک کرد، گفت: اگر من تجربه تدوین نداشتم نمی‌توانستم این فیلم را زیر 40 جلسه جمع کنم، خیلی از صحنه ها را حتی فاین کات شده فیلمبرداری کردیم ، اما در هر صورت باید دید که در مونتاژ چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی درباره مراحل فنی این فیلم افزود: تدوین را خودم انجام خواهم داد و موسیقی توسط «فردین خلعتبری» ساخته خواهد شد .

جبلی درباره حضور «داره صبح میشه» در جشنواره فیلم فجر گفت: علی رغم علاقه بسیارم برای رساندن فیلم به جشنواره امسال ، به دلیل تاخیر در کلید خوردن فیلم و از دست دادن زمان ، حتی فرم جشنواره را  هم پر نکردم، چرا که می دانستم مراحل پس از تولید مدت طولانی را می طلبد، اگر فیلم راه خود را بتواند پیدا کند به جشنواره فیلم فجر سال آینده راه می یابد و خوشحال خواهم شد که سال آینده فیلمی کامل را به جشنواره فیلم فجر تحویل بدهم.

کارگردان تله فیلم «یک فنجان چای گرم» درباره شرایط تولید این فیلم خاطرنشان کرد: چون بار تولید فیلم روی دوش خودمان بود سختی کار دو چندان می شد که البته با حمایت همه دوستان و همکاران عزیزی که کنارم بودند به شکلی دوست داشتنی سپری شد  و  فیلمنامه ای با چهار اپیزود که هر کدام مانند یک فیلم سینمایی کار می برد در 28 جلسه جمع شد  که برای رسیدن به این جلسات فیلمبرداری  گروه محترم «داره صبح می شه» هم جلوی دوربین و هم پشت دوربین  شبانه روزی انرژی  گذاشتند.

رویا نونهالی، مهدی احمدی ، بابک کریمی ، امیرحسین آرمان، رعنا آزادی‌ ور، الهه حصاری ، ارنواز صفری، فریبا جدی کار و گیلدا حمیدی ، ارشیا جم ،مانی مزکی ، زهرا صادقی و …. از بازیگران «داره صبح میشه» هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.