یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶

«آرایش غلیظ» به روزهای پایانی فیلمبرداری رسید

آرایش غلیظ

فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت الله در روزهای پایانی فیلمبرداری قرار دارد و همزمان توسط خشایار موحدیان در حال تدوین است.

«سعید سعدی» تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت الله، اظهار داشت: تا آخر این هفته فیلمبرداری این فیلم  به اتمام می رسد.

وی در ادامه افزود: همزمان با فیلمبرداری تدوین همزمان توسط «خشایار موحدیان» و ساخت موسیقی این فیلم توسط «سهراب پورناظریان»  در حال انجام است.

سعدی ادامه داد: ما نسخه را برای بازبینی به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارسال کرده ایم و تمام تلاش مان را می کنیم تا مراحل فنی فیلم به زودی به اتمام برسد تا در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حاضر شویم.

برپایه این گزارش، فیلمنامه «آرایش غلیظ» مضمونی اجتماعی در حوزه روابط انسانی دارد که «حمید نعمت الله» با همراهی «هادی مقدم‌دوست» نوشته‌ شده است.

بخشی از لوکیشن های این فیلم در تهران و اکثر صحنه ها در بندعباس جلوی دوربین رفته است.

بنابراین گزارش، حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، علی عمرانی، هومن برق نورد و ... بازیگرانی هستند که در جدیدترین فیلم حمید نعمت الله جلوی دوربین رفته اند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: کارگردان: حمید نعمت الله، علی برازنده، صدابردار: رضا تهران، تدوین: خشایار موحدیان، طراح گریم: سعید ملکان، طراح صحنه و لباس: محمد رضا شجاعیان، دستیار اول کارگردان: سعید بیات،موسیقی : سهراب پورناظریان، تهیه کننده: سعید سعدی و سعید ملکان.

بنابراین گزارش، حمید نعمت الله پیش از این فیلم های «بوتیک» و «بی پولی» و سریال 90 قسمتی «وضعیت سفید» را کارگردانی کرده است. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.