دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶

نمایش"صد سال به این سالها"ی سامان مقدم

فیلم‌های کمتردیده شده در سینماتک جامعه صنفی تهیه کنندگان نمایش داده می شود

صد سال به این سالها

براساس اقدام جامعه صنفی تهیه کنندگان سینما، هر ماه یکی از فیلم های نادیده شده و کم دیده شده در سینماتک این جامعه صنفی اکران می شود.

حبیب کاوش از اعضای جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس از راه اندازی سینما تک  این جامعه خبر داد و گفت: جامعه صنفی تهیه کنندگان سینما، تصمیم گرفته است در سالن اجتماعات این صنف، سینما تک راه اندازی کند و قرار است در این سینما تک فیلم های نادیده و کم دیده شده سینمای ایران را نمایش دهد.

وی درباره زمان اکران این فیلم ها اعلام کرد: در حال حاضر ماهی یک فیلم را در این سینماتک اکران می کنیم و شاید بعد از گذشت مدتی به هر 15 روز یکبار تغییرش دهیم.

کاوش همچنین از اولین فیلم اکرانی در سینماتک جامعه صنفی تهیه کنندگان سینما خبر داد و افزود: این ماه فیلم سینمایی «صد سال به این سال ها» به کارگردانی سامان مقدم اکران خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از اکران هر فیلم جلسه نقد و بررسی آن را با حضور منتقدان برگزار می کنیم و این ماه جلسه نقد فیلم «صد سال به این سال ها» با حضور علی علایی تشکیل می شود.

گفتنی است فیلم سینمایی «صد سال به این سال ها» را سامان مقدم کارگردانی و مرتضی شاسته تهیه کنندگی کرده است و از بازیگران این فیلم می توان به رضا کیانیان، پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، محمدعلی شادمان، علی قربان‌زاده، پوریا پرستوی، امیرحسین آرمان، نگار جواهریان، بهاره افشاری، کامیار شادیان، ابراهیم آبادی، پرویز شاهین‌خو و مژگان جودی اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.